Kelionių organizatoriaus "Makalius" reklamos priemonių efektyvumas

Gerb. respondente, esu Mykolo Romerio universiteto tarptautinės ir tarpkultūrinės komunikacijos 4 kurso studentė Aistė Sedlickaitė. Šiuo metu rašau baigiamąjį darbą, kurio tikslas yra ištirti kelionių organizatoriaus "Makalius" reklamos priemonių efektyvumą bei kaip reklamos skleidimo priemonės daro įtaką renkantis keliones. Jūsų atsakymai bus panaudoti tik moksliniams tikslams. Dėkoju už jūsų atsakymus!

Anketa yra anoniminė, jos atsakymai nebus viešai publikuojami

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Lytis

Amžius

Socialinė padėtis

Kaip dažnai keliaujate?

Ar naudojatės kelionių organizatoriaus "Makalius" paslaugomis?

Kaip sužinojote apie kelionių organizatorių "Makalius"

Kokias keliones dažniausiai renkatės?

Ar pastebite kelionių organizatoriaus "Makalius" reklamų

Kur dažniausiai pastebite "Makaliaus" reklamų?

Kokios reklamos priemonės jus skatina rinktis "Makaliaus" paslaugas?

Kokios reklamos labiausiai trūksta kelionių organizatoriui "Makalius"?

Kokiu būdu norėtumėt sulaukti "Makaliaus" reklaminių pasiūlymų?

Kaip vertinate "Makaliaus" kelionių agentūros teikiamas paslaugas

Kokią pinigų sumą skiriate kelionei?

Jūsų nuomone, kuri reklamos skleidimo priemonės yra efektyviausia, reklamuojant kelionių agentūros paslaugas?

Ar reklama jums daro įtaką renkantis "Makaliaus" įmonės paslaugas?

Įvertinkte kelionių organizatoriaus "Makalius" reklamos skleidimo priemones

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Internetas (socialiniai tinklai;facebook, instagram ir kt.)
Spauda (lankstinukai, laikraščiai, katalogai)
Lauko reklama (plakatai, stendai)
Radijas
Televizija
Reklama ant transporto priemonių