KELIONIŲ AGENTŪROS ZIGZAG TRAVEL ŽINOMUMO VIRTUALIOJE ERDVĖJE ĮVERTINIMAS

Gerb. Respondente,

Esu Algirdas Lapšinskas Tarptautinės teisės ir verslo aukštosios mokyklos tarptautinio turizmo ir viešbučių verslo studijų programos studentas. Atlieku baigiamojo darbo tyrimą, kurio tikslas yra įvertinti UAB ,,Zigzag Travel“ žinomumą virtualioje erdvėje. Jūsų nuomonė yra labai svarbi, todėl būčiau dėkingas, jei nuoširdžiai atsakytumėte į pateiktus klausimus. Apklausos metu, gauti duomenys bus naudojami tik tyrimo tikslams, todėl užtikrinu visapusišką anonimiškumą.

Žemiau yra išvardinti klausimai, iš kurių turite pasirinkti tik vieną, Jūsų nuomone, labiausiai tinkantį atsakymą.

 

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

1. Ar naudojatės kelionių agentūrų paslaugomis?

2. Ar didelę reikšmę jums turi kelionių agentūros žinomumas perkant kelionių paslaugas?

3. Ar didelę įtaką jums turi draugų ir pažįstamų rekomendacijos renkantis kelionių agentūras?

4. Ar žinote kelionių agentūrą „Zigzag Travel“?

Jei į 4 klausimą atsakėte NE, toliau žiūrėkite 8 klausimą

5. Ar naudojatės kelionių agentūros „Zigzag Travel“ paslaugomis?

6. Kaip dažnai naudojatės kelionių agentūros „Zigzag Travel“ paslaugomis?

7. Kaip sužinojote apie kelionių agentūrą „Zigzag Travel“?

8. Kur dažniausiai ieškote informacijos apie kelionių agentūras norėdami įsigyti keliones?

9. Parašykite pavadinimą kelionių agentūros, kurioje dažniausiai perkate keliones?

10. Kodėl dažnai perkate Jūsų paminėtoje kelionių agentūroje? (Kiekvienoje eilutėje pasirinkite ir pažymėkite po vieną atsakymą).

Visiškai nesutinku
Nesutinku
Nei sutinku, nei nesutinku
Sutinku
Visiškai sutinku
Gera kaina
Malonus aptarnavimas
Platus paslaugų pasirinkimas
Visada randu tai, ko man reikia
Patinka teikiamų paslaugų kokybė
Tai prestižinė kelionių agentūra ir joje pirktos paslaugos man suteikia pasitikėjimo
Man labai patinka ši kelionių agentūra

11. Ar norėtumėte daugiau matyti reklamos apie UAB ,,Zigzag Travel“ teikiamas paslaugas, įvairias akcijas, nuolaidas ir pan. virtualioje erdvėje?

12. Ar lankotės UAB „Zigzag Travel“ internetinėje svetainėje?

13. Kaip manote, ar UAB ,,Zigzag Travel“ internetinėje svetainėje, pateikta informacija yra aiški ir informatyvi?

14. Kur labiausiai norėtumėte matyti visą reikiamą informaciją apie UAB ,,Zigzag Travel“ teikiamas paslaugas, virtualioje erdvėje?

15. Kurios reklamos savybės Jums yra svarbiausios? (Kiekvienoje eilutėje pasirinkite ir pažymėkite po vieną atsakymą).

Visiškai sutinku
Sutinku
Nei sutinku, nei nesutinku
Nesutinku
Visiškai nesutinku
Vizualumas
Garsiniai efektai
Informatyvumas
Intensyvus reklamos kartojimas

16. Kokios, Jūsų nuomone, yra labiau paveikios internetinės reklamos priemonės? (Kiekvienoje eilutėje pasirinkite ir pažymėkite po vieną atsakymą).

Visiškai sutinku
Sutinku
Nei sutinku, nei nesutinku
Nesutinku
Visiškai nesutinku
Oficiali įmonės internetinė svetainė
Reklaminiai skydeliai
Soc.tinklas „Facebook“
Soc.tinklas „Instagram“
Turinio dalijimosi bendruomenė „Youtube“
Tinklaraščiai

17 Kokios, Jūsų nuomone, yra mažiau paveikios internetinės reklamos priemonės? (Kiekvienoje eilutėje pasirinkite ir pažymėkite po vieną atsakymą).

Visiškai sutinku
Sutinku
Nei sutinku, nei nesutinku
Nesutinku
Visiškai nesutinku
Oficiali įmonės internetinė svetainė
Reklaminiai skydeliai
Soc.tinklas „Facebook“
Soc.tinklas „Instagram“
Turinio dalijimosi bendruomenė „Youtube“
Tinklaraščiai

18. Jūsų lytis

19. Jūsų amžius

20. Jūsų išsilavinimas

21. Jūsų gyvenamoji vieta

22. Kokį biudžetą dažniausiai skiriate vienos kelionės paketui vienam asmeniui (be asmeninių išlaidų, kurios neįeina į kelionės paketą) ?