Kauno lopšelio-darželio "Rasytė" bendruomenei

Jūsų komentarai

  1. Pasigendu atliepiamojo ryšio apie auklėtojos ir mano vaiko santykį, apie santykius tarp vaikų. Darželis man, ne ugdymo įstaiga, tai žaidimų vieta, vaikas mokosi socializacijos per žaidimus, įvairias užduotis. Dažniausiai informacija pateikiama apie tai, valgė ar ne. Miegojo ar ne. o visa kita "Mes puikiai tvarkomės - būna čia visko"
  2. ugdymo organizavimas yra tikslingas, pagrįstas planavimu. Išlaikoma pusiausvyra tarp mokytojo planuotos ir vaikų spontaniškos, nenumatytos veiklos. ugdytojų ir ugdytinių sąveika grindžiama partneryste. Ugdymo tikslai keliami iš vaiko pazicijos.
  3. Reikėtų ugdyti kai kurių darbuotojų kompetencijas, kad procesas būtų kokybiškesnis ir tikslingesnis.
  4. Pedagogams trūksta technologijų grupėse (pvz išmaniųjų televizoriu ar lentų), naujesnių žinių ir aukštesnės kvalifikacijos. Inovacijos sunkiai pasiekia mokymo(si) turinį. Viskas keičiasi itin sparčiai, o nemažai pedagogų, kurie moko senaisiais metodais arba tiesiog vaikus prižiūri. Galėtų būti daugiau akcentuojamas dėmesys ties projektų darymais su vaikais, mokymąsi per atradimus, bandymus ir tyrinėjimus.
  5. Kai kurioms auklėtojoms trūksta įgūdžių, numatant konkrečius tikslus. Tikslai keliami iš vaiko pozicijos, Puikiai parenkami ugdymosi metodai, atsižvelgiant į vaikų amžių, poreikius