KALBINIO MANDAGUMO UGDYMAS PRIEŠMOKYKLINIAME AMŽIUJE: TĖVŲ NUOMONĖ

Gerbiami tėveliai,

Esu Klaipėdos valstybinės kolegijos Verslo fakulteto Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo studijų programos III kurso studentė Aušra Palionienė. Atlieku tyrimą, kurio tikslas ištirti tėvų nuomonę apie priešmokyklinio amžiaus vaiko kalbinio mandagumo ugdymo įgyvendinimą bei galimybes. Apibendrinti tyrimo rezultatai bus panaudoti pedagoginių studijų baigiamajame darbe. Prašome pažymėti tuos atsakymų variantus, kurie geriausiai atitinka Jūsų nuomonę.

Jums labiausiai tinkančio atsakymo variantą pažymėkite x, o (ir) reikiamose vietose atsakymą įrašykite

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

1. Jūsų nuomone, kalbinis mandagumas - tai : (Galite pasirinkti keletą variantų).

2. Ar sutinkate su teiginiu, kad kalbinio mandagumo ugdymas turi ypač didelės įtakos vaiko sėkmingiems komunikavimo santykiams, moralinių vertybių suvokimui ir kūrybai, bendravimui, buičiai bei visam gyvenimui? Kodėl taip manote?

3. Jūsų manymu, ar ugdymosi aplinka turi įtakos vaiko kalbinio mandagumo ugdymui/si? Kodėl taip manote?

4. Jūsų manymu, ar Jūsų vaiko lankomoje priešmokyklinio ugdymo grupėje (klasėje) kalbinio mandagumo ugdymo pakanka?Kodėl taip manote?

5. Jūsų nuomone, kokia turi būti ugdymo ir ugdymosi grupės (klasės) aplinka vaiko kalbinio mandagumo tinkamam ugdymui? (Galite pasirinkti keletą variantų).

6. Kaip jūs manote, ar tėvai turi išmanyti vaiko pažintinės raidos vystymosi dėsninungumus? Jei taip, tai kodėl?

7. Ką, jūsų nuomone, kalbinio mandagumo procese turi gebėti priešmokyklinio amžiaus vaikas? (Galite pasirinkti keletą variantų)

8. Ar sutinkate su teiginiu, jog šeimoje kuriama pirmoji ir pagrindinė aplinka, kurioje vaikas įgyja kalbinio mandagumo pagrindus? Kodėl taip manote?

9. Ar dabartiniai vaiko kalbinio mandagumo ugdymo pasiekimai atitinka Jūsų lūkesčius? Kodėl taip manote?

10. Kokie metodai, Jūsų nuomone, labiausiai padeda priešmokyklinio amžiaus vaiko kalbinio mandagumo ugdymui?(Galite pasirinkit keletą variantų).

11. Kokias iš išvardytų veiklų jūs dažniausiai naudojate vaiko artimojoje aplinkoje?

12. Gal turite savitą, unikalią metodiką, kaip ugdyti vaiko kalbinio mandagumo gebėjimus? (Įrašykite).

13. Ar susiduriate su vaiko kalbinio mandagumo ugdymo problemomis/sunkumais? Jei taip, su kokiomis?

14. Ką patartumėte priešmokyklinės grupės (klasės) pedagogams, siekiantiems sėkmingai ugdyti vaiko kalbinį mandagumą? (Įrašykite)

15. Jūsų lytis

16. Jūsų amžius

17. Jūsų vaiko lytis:

18. Jūsų vaikas priešmokyklinio ugdymo įstaigą lanko: