UserElgsenoskainodara
Results0
Vieša
Pranešti
Kolkas niekas neatsakė į šią anketą
Anketa neaktyvi

Kainos pateikimo vartotojui, kai ji matoma ir kai sakoma žodžiu, įtaka kainos suvokimui ir ketinimui pirkti. Versija 2: kai kaina girdima.

Sveiki! Esame Vilniaus Universiteto trečio kurso studentai Ignas Kamarauskas, Reda Skersytė ir Julija Čura. Atliekame kiekybinį tyrimą, kurio tikslas nustatyti kainos pateikimo vartotojui, kai ji matoma ir kai sakoma žodžiu, įtaką  kainos suvokimui ir ketinimui pirkti.

Apklausą sudaro 3 dalys: 1 ir 2 dalys stimuliuoja vartotoją skirtingų tipų prekėmis; 3 dalis skirta nustatyti asmenybės tipui pagal Didžiojo Penketo teoriją bei įvertinti demografinius duomenis.

Iš anksto dėkojame už atsakymus!

 

 

 

 

Įsivaizdukite, jog važiuodamas/(-a) automobiliu per radijo stotį išgirstate šį parduotuvės ,,Maxima" skelbiamą pasiūlymą. Išklausykite žemiau esantį įrašą ir atsakykite į žemiau pateiktus klausimus.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  

Šios anketos rezultatai viešai nepublikuojami

Šios anketos rezultatai viešai nepublikuojami

Anketos meniu

Kita anketa »