Kainos pateikimo vartotojui, kai ji matoma ir kai sakoma žodžiu, įtaka kainos suvokimui ir ketinimui pirkti. Versija 1: Kai kaina yra matoma.

Sveiki! Esame Vilniaus Universiteto trečio kurso studentai Ignas Kamarauskas, Reda Skersytė ir Julija Čura. Atliekame kiekybinį tyrimą, kurio tikslas nustatyti kainos pateikimo vartotojui, kai ji matoma ir kai sakoma žodžiu, įtaką  kainos suvokimui ir ketinimui pirkti.

Apklausą sudaro 3 dalys: 1 ir 2 dalys stimuliuoja vartotoją skirtingų tipų prekėmis; 3 dalis skirta nustatyti asmenybės tipui pagal Didžiojo Penketo teoriją bei įvertinti demografinius duomenis.

Iš anksto dėkojame už atsakymus!

 

 

 

 

Įsivaizduokite, kad vaikščiodamas/(-a) po ,,Maxima" parduotuvę Jūs pamatote vandens butelį, kurio kaina yra 1,10 eur. Prašau atsakykite į pateiktus klausimus žemiau.

 

 

Kainos pateikimo vartotojui, kai ji matoma ir kai sakoma žodžiu, įtaka kainos suvokimui ir ketinimui pirkti. Versija 1: Kai kaina yra matoma.
Anketa neaktyvi
Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui
Susikurti savo anketą