Juvelyrikos prekių ženklų komunikacija socialiniuose tinkluose

Ši apklausa skirta suprasti, kaip socialinės žiniasklaidos vartotojai reaguoja į juvelyrikos prekių ženklų komunikaciją skaitmeninėje erdvėje. Norėčiau sužinoti Jūsų nuomonę apie reklaminius pranešimus, turinio formatus bei bendrą patirtį bendraujant su prekės ženklais socialiniuose tinkluose.

Jūsų atsakymai padės tobulinti prekių ženklų komunikaciją ir padės jiems užmegzti artimesnį ryšį su klientais.

Dėkoju už Jūsų dalyvavimą!

Rezultatai yra viešai prieinami

Ar sekate juvelyrikos prekių ženklų paskyras socialiniuose tinkluose?

Kokiuose socialiniuose tinkluose sekate juvelyrikos prekių ženklus? Galite pažymėti kelis variantus.

Kokius juvelyrikos prekinius ženklus sekate socialiniuose tinkluose? Galite pažymėti kelis variantus.

Jeigu manote, kad Jūsų siekiamą prekės ženklą galima priskirti prie kelių kategorijų (pvz., prabanga ir klasika), žymėkite abu variantus.

Ar esate kada nors įsigiję juvelyrikos prekių dėl socialinių tinklų įtakos?

Koks turinys lėmė Jūsų sprendimą įsigyti papuošalus? Galite pažymėti kelis variantus.

Kiek dažnai įsigyjate juvelyrikos prekių dėl socialinių tinklų įtakos?

Kokio pobūdžio turinį Jums būtų įdomu pamatyti juvelyrikos prekių ženklų paskyrose? Galite pažymėti kelis variantus.

Kiek Jums svarbu, kad juvelyrikos prekės ženklas būtų aktyvus socialiniuose tinkluose, atsakytų į vartotojų klausimus komentaruose arba atskiruose įrašuose?

Ar rekomenduotumėte juvelyrikos prekės ženklą savo draugams remiantis jo komunikacija socialiniuose tinkluose?

Ar sekate mados nuomonės formuotojus (influencerius) socialiniuose tinkluose?

(Influenceris šiame kontekste – bet koks asmuo, kuriantis turinį socialinėje žiniasklaidoje ir turintys nuosavą auditoriją, kuriai šis asmuo gali daryti įtaką. Asmenys, turintys mažiau negu 1000 sekėjų, irgi gali būti laikomi influenceriais.)

Kokiuose socialiniuose tinkluose sekate mados influencerius? Galite pažymėti kelis variantus.

Kiek dažnai pasitikite mados influencerių rekomendacijomis dėl papuošalų?

Kokių nuomonės formuotojų rekomendacijomis Jūs pasitikite labiau? Galite pažymėti kelis variantus.

Kiek dažnai atkreipiate dėmesį į juvelyrikos prekių ženklų mokamą (angl. sponsored) reklamą socialiniuose tinkluose?

Kiek dažnai spaudžiate nuorodą į elektroninę parduotuvę, pamačius juvelyrikos prekių mokamą reklamą?

Kokia papuošalų reklama galėtų pritraukti Jūsų dėmesį ir motyvuoti apsilankyti prekės ženklo elektroninėje parduotuvėje? Galite pažymėti kelis variantus.