Jūsų pasirinkimas būtų pavienis viešbutis ar priklausantis tinklui?

Esu TTVAM viešbučių administravimo trečio kurso studentė. Rašau diplominį darbą apie Tarptautinius viešbučių tinklus Lietuvoje. Iš anksto dėkoju už pateiktus sąmoningus atsakymus.
Ar personalo pastangos gali "užlopyti" viešbučio trūkumus? (Nejaukus kambarys, prastas vaizdas pro langą, atsiskaitymo nesklandumai)
taip
Iš dalies
taip
Ne
Jei įdėta oakankamai pastangų tai nebus nejaukių kambarių, atsiskaitymo nesklandumų, o vat blogas vaizdas per langą didelis minusas
Manau, kad problemos mažiau krenta į akis, kai personalas yra malonusi r bent jau stengiasi ar apsimeta besistengiantys jas išspręsti
taip
deja.
Ne
jo
Tik iš dalies
kartais
ne
Ne
ne
Dalinai gali.
ne
dalinai, bet geriau kai aptarnavimas ir apartamentai atitinka viešbučio kategoriją
Gali
Manau, kad gali
Taip, gali
kartais gali
negali
taip
Siek tiek
Taip
tik isskirtiniais atvejais
000
Gali.
Gali
taip
negali
Ne
Gali
Taip
nemanau
is dalies
Ne
manyčiau, kad gali
Taip
is dalies taip
Taip, manau, kad personalo pastangos yra labai svarbus rodiklis.
Manau taip... Draugiskas ir paslaugus personalas, man asmeniskai, yra vienas svarbiausiu dalyku viesbutyje ar bet kokioje kitoje paslaugu sferoje
gali
Taip
Gali
Kartais gali, jei trūkumai nėra itin dideli
taip
žinoma,kad gali,jei personalas maloniai bendrauja ir pagarbiai,tai manau suteikia kažko savito ir jautiesi lyg būtum savoje aplinkoje.
Manau kad gali, nes swarbu kaip tave priima
taip
Nevisada.
ne
Taip.