Įžymybių, pasirodančių reklamoje, įtaka polinkiui aukoti kraują

Laba diena, 

esu Lina Kvizikevičiūtė, Vilniaus universiteto ekonomikos fakulteto 4 bakalauro studijų kurso studentė. Rašau bakalauro baigiamąjį darbą ir atlieku tyrimą, kurio tikslas – išsiaiškinti, ar reklamos su vaizduojamomis įžymybėmis turi įtakos polinkiui aukoti kraują. Kviečiu peržiūrėti tris Nacionalinio kraujo centro reklamas, skatinančias aukoti kraują, su Marijonu Mikutavičiumi, Žydrūnu Savicku ir broliu Pijumi. Po kiekvienos reklamos prašau įvertinti kraujo donorystės ir įžymybės tarpusavio tinkamumą, įžymybės savybes, įspūdį apie pačią reklamą ir jūsų polinkį aukoti kraujo.

Anketa yra anoniminė, o gauti duomenys bus panaudoti tyrimo analizei atlikti. Tyrimas atliekamas bendradarbiaujant su Nacionaliniu kraujo centru, tad jūsų atsakymai yra labai svarbūs gerinant kraujo donorystės viešinimą. 

Iš anksto dėkoju už Jūsų pagalbą!

Anketa neaktyvi

Jūsų lytis

Jūsų amžius

Jūsų įgytas išsilavinimas

Jūsų šeimos vidutinės pajamos vienam asmeniui per mėnesį

Jūsų šeiminė padėtis

Ar turite vaikų?

Ar aukojote kraujo anksčiau?

Susikurti savo anketą