Įvairių, klientų atsiliepimų būdų efektyvumas

Sveiki,

Jei trumpai - tai šios apklausos tikslas sužinoti Jums patogiausią būdą kuriuo pasinaudotumėte, kad paliktumėte atsiliepimą apie prekę ar paslaugą.

Įsigydami gaminius ar pasinaudodami tam tikra paslauga iš įmonės mes susidarome įspudį apie aptarnavimą, gaminio ar paslaugos kokybę, pačios įmonės bendrą patrauklumą. Tiek augančios, tiek patyrusios įmonės naudojasi tam tikra atsiliepimų/įvertinimų funkcija, kuri padeda įmonėms tobulėti ir lengviau suprasti savo klientą. Atsiliepimai yra naudingi ne tik įmonėms bet ir būsimiems klientams tam kad jie galėtų palyginti būsimą prekę su konkurentais ir įsigyti geriausią ir labiausiai tinkamą variantą. Šiuo metu yra siūloma begalės įvairių būdų kaip įvertinti paslaugą ar prekę - tad noriu sužinoti Jums patogiausią būdą kuriuo pasinaudotumėt ir paliktumėte įvertinimą ar atsiliepimą būtent Jūs. 

Įvairių, klientų atsiliepimų būdų efektyvumas
Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Ar ęsate kada nors palikę atsiliepimą apie prekę ar paslaugą?

Kuomet paliekate atsiliepimą?

Koks atsiliepimo/įvertinimo būdas Jums labiausiai patinka/lengviausias?

Kokiam atsiliepimo prašymui/formatui negalėjote atsispirti? (parašykite jei teko susidurti)

Kodėl nepaliekate atsiliepimų ar įvertinimų prekei/paslaugai