Įvaikinimo reklamų analizė

Esame Vilniaus Gedimino technikos universiteto antro kurso kūrybinių industrijų studentės. Rašome kursinį darbą įvaikinimo tema, analizuojant komunikacijos kampanijas šia tema. Labai prašome skirti kelias savo laisvo laiko minutes ir užpildykite anoniminę apklausą. Rezuktatai bus naudojami mokymosi tikslais. Labai dėkojame!

Anketa neaktyvi

Jūsų lytis

Jūsų amžius

Jūsų gyvenamoji vieta

Jūs esate

Ar esate susidūrę su įvaikinimo atvejais artimoje aplinkoje? (šeima, draugai, bendramoksliai, kolegos ir pan.)

Ar Jums kada nors teko svarstyti įsivaikinimo klausimą?

Ar pastebite reklamas apie įvaikinimą?

Jeigu pastebite tokias reklamas, kaip dažnai jas tenka matyti?

Ar esate matę šią reklamą?

Ar ši reklama jus paveikia emociškai ir priverčia susimąstyti apie vaikus, kurie neturi tėvų ir gyvena globos namuose?

Ar manote, kad ši reklama yra veiksminga ir gali paskatinti įsivaikinti?

Ar esate matę šią reklamą?

Ar ši reklama jus emociškai paveikia ir priverčia susimąstyti apie vaikus, gyvenančius globos namuose ir neturinčius tėvų?

Ar manote, kad ši reklama yra veiksminga ir gali paskatinti įsivaikinti?

Kaip manote, ko trūksta tokioms reklamoms, kad jos būtų veiksmingos ir paskatintų įsivaikinimą?

    …Daugiau…

    Kuri iš šių dviejų reklamų Jums atrodo efektyvesnė ir labiau jus paveikia?

    Susikurti savo anketą