Įtraukiojo ugdymo realizavimas ikimokykliniame ir priešmokykliniame ugdyme: teorijos ir praktikos sankirtos

Prioritetai įtraukties plėtojimui Jūsų švietimo įstaigoje (įrašykite 5 prioritetus):

  1. Dėmesys kiekvienam vaikui. Ugdymo diferencijavimas. Paramos vaikui sistemos kūrimas. Pedagogų ir specialistų kompetencijos tobulinimas. Tarpinstitucinio bendradarbiavimo gerinimas.
  2. Vaiko gerovės užtikrinimas, tėvų įtraukimas į darželio, grupės veiklas, sveikos gyvensenos įgūdžių formavimas.
  3. Mūsų įstaiga dar labai toli nuo įtraukiojo ugdymo, todėl apie prioritetus kalbėti būtų nesąžininga.
  4. Spec. Poreikių vaikų integracija į grupę. Naudojami metodai elgesiui, emocijoms koreguoti. Spec. Poreikių vaikams visos galimybės tobulėti.
  5. speciaiiųjų ugdymosi poreikių vaikų ugdymas, tinkąmų sąlygų jiems sudarymas
  6. Tolerancija,pagarba,pagalba,partnerystė,optimalūs lūkesčiai
  7. 1.Darbuotoju paieska- pedagogu 2. Noriai bendradarbiauja su profsajungom. 3.renovuojamos klases 4. Lankomumo gerinimas 5. Patyciu prevencija
  8. 1.Parama asmenims įgyjant ir plėtojant bendruosius įgūdžius, svarbiausius gebėjimus. 2.Ugdyti gebėjimus siekiant didinti įsidarbinimo galimybes. 3.Skatinti dalyvauti socialiniame gyvenime 4.Personalo patirtis yra pilnai išnaudojama. 5.Ugdymas planuojamas atsižvelgiant į visų ugdytinių poreikius.
  9. Renginiai, mokinių skirtumai naudojami kaip ugdymo šaltinis, priimami visi mokiniai, ugdymo įstaigos pritaikymas visiems mokiniams, pagalba ir bendradarbiavimas tarp pedagogų.
  10. ......