Istorijų pasakojimo komunikacija "Nike" įmonės kontekste

Gerbiami respondentai,

Esame Vilniaus Universiteto verslo mokyklos III k. studentės ir atliekame kursinio darbo tyrimą, kurio tikslas įvertinti istorijų pasakojimo komunikacijos įtaką "Nike" įmonės kontekste. Prašome Jūsų užpildyti apklausą, kuri truks iki 5min.

Apklausa yra anoniminė ir visiškai konfidenciali. Tyrimo rezultatai bus apibendrinti ir pateikti kursiniame darbe.

Dėkojame už Jūsų atsakymus!

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

Ar Jums kada nors yra tekę pirkti "Nike" produktus?  ✪

Kokią pinigų sumą dažniausiai išleidžiate vienam "Nike" produktui?

Kaip dažnai perkate "Nike" įmonės produktus?

Ar sekate "Nike" socialinius tinklus? (Facebook, Instagram, YouTube)

Koks marketingo komunikacijos formatas Jums atrodo priimtiniausias?

Ar galėtumėte sutikti su teiginiu, jog dažniausiai žinote kokios yra organizacijos, kurios produktus įsigyjate, vidinės vertybės?

Įvertinkite, kiek Jums svarbu, kad įmonės, kurios produktus perkate, vertybės sutaptų su Jūsų asmeninėmis vertybėmis?

Ar sutiktumėte su teiginiu, jog prekę, kurios reklaminiu veidu yra Jums autoritetingas žmogus, esate labiau linkę pirkti?

Ar sutinkate su teiginiu, jog pasakojama istorija paveikia labiau, kai žinote, jog ji yra tikra, o ne išgalvota?

Ar Jums yra tekę matyti "Nike" vaizdines (video) reklamas?

Įvertinkite, kokius jausmus sukėlė matyta "Nike" reklama?

Įvertinkite, kiek pasakojamos "Nike" istorijos Jus, kaip žiūrovą, įtraukia?

Nurodykite savo lytį

Nurodykite, kuriai amžiaus grupei priklausote

Nurodykite, kuris atsakymas atspindi dabartinę Jūsų socialinę padėtį

Nurodykite, kuris atsakymo variantas geriausiai atspindi Jūsų dabartines pajamas, gaunamas per mėnesį, atskaičius mokesčius