Istorijos dalyko kaupiamojo (įsi)vertinimo taikymo galimybės Lietuvos bendrojo ugdymo mokyklos 11–12 klasėse
KLAUSIMYNAS
Gerbiamieji tyrimo dalyviai,
šiuo klausimynu siekiame išsiaiškinti Jūsų nuomonę apie esamus bei rengiamus naujus Lietuvos bendrojo ugdymo mokyklos mokinių istorijos dalyko pasiekimų vertinimo ir įsivertinimo modelius. Klausimynas skiriamas 11–12 klasių mokiniams, mokytojams, mokinių artimiesiems, edukologams ir kitiems besidomintiems Lietuvos švietimo tobulinimo galimybėmis asmenimis.
Rengiama apklausa yra anoniminė, garantuojamas konfidencialumas. Atsakymai bus naudojami apibendrintos formos analizei parengti.
Atsakydami į kiekvieną klausimą pažymėkite apibraukdami Jums labiausiai tinkantį atsakymą (arba atsakymus, jei prašoma kitaip) arba įrašykite savąjį. Norėdami teiktipasiūlymų, diskutuoti, rašykite [email protected]
Istorijos dalyko kaupiamojo (įsi)vertinimo modelio rengėjų grupė
Dėkojame už atsakymus ir bendradarbiavimą!