Išplėstinis gaiviojo nealkoholinio gėrimo "Coca - cola" vartotojų elgsenos modeliavimas

Esame Vilniaus kolegijos Verslo vadybos fakulteto reklamos vadybos specialybės studentai. Atliekame gaiviojo nealkoholinio gėrimo "Coca - cola" vartotojų elgsenos tyrimą ir prašome Jūsų atsakyti į pateiktos anketos klausimus. Šis tyrimas nėra paremtas komerciniais tikslais, anketos yra anonimiškos. Kiekvienas respondentas mums yra labai svarbus, tad prašome į klausimus atsakyti atvirai ir nuoširdžiai. Iš anksto dėkojame už atsakymus!

Išplėstinis gaiviojo nealkoholinio gėrimo "Coca - cola" vartotojų elgsenos modeliavimas

Kada pirmą kartą paragavote "Coca - cola"?

Kurį "Coca - cola" produktą renkatės dažniausiai?

"Coca - cola" dažniausiai vartojate:

Dėl kurių gėrimo savybių iš visų kolos skonio gėrimų renkatės būtent "Coca - cola"?

Ar "Coca - cola" reklama skatina jus pirkti šį gėrimą?

Kaip dažnai perkate "Coca - cola"?

Kokioje talpoje dažniausiai perkate "Coca - cola"? (1 - rečiausiai, 6 - dažniausiai)

Ar parduotuvėje ilgai renkatės, kurį gaivųjį nealkoholinį gėrimą pirkti?

Ar sutiktumėte už "Coca - cola" mokėti daugiau?

Kurį gaivųjį nealkoholinį gėrimą renkatės, jeigu nerandate "Coca - colos" arba, tiesiog nusprendžiate paraguti ko nors kito? (1 - rečiausiai, 12 - dažniausiai)

Kokias emocijas jums sukelia "Coca - cola"?

Ar kada likote nepatenkinti gėrimu „Coca - cola? Jei taip, kas sukėlė Jūsų nepasitenkinimą?

Ką manote apie gaiviojo gėrimo „Coca – Cola“ poveikį organizmui?

Jūsų laisvalaikis. Įvertinkite jį skalėje nuo 1 (ramus, neįvairus, dažniausiai namie arba su šeima, prie televizoriaus ar kompiuterio) iki 5 (aktyvus, įvairus, dažniausiai su draugais, renginiuose ir t.t.)

Jūsų hobiai, pomėgiai (galimi keli variantai):

Jūsų lytis

Jūsų amžius

Jūsų socialinė padėtis

Jūsų išsilavinimas

Jūsų šeiminė padėtis

Kur gyvenate?

Vidutinės jūsų mėnesinės pajamos:

Kokią dalį nuo savo mėnesinių pajamų skiriate pramogoms? (Naktiniai klubai, kinas, teatras ir kitos pramogos, reikalaujančios papildomų išlaidų)

Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą