Interneto poveikis tarptautiniam imonės marketingui

Gerbiamas respondente, anketa yra sudaryta Vilniaus universiteto, Tarptautinio verslo mokyklos magistrantūros studento, norint išanalizuoti kokią įtaką internetas daro tarptautiniam įmonės prekės ženklo marketingui. Tyrimo tikslas - nustatyti ar įmonės naudoja marketingo priemones norėdama padidinti prekinio ženklo žinomumą užsienio rinkose.
Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Jūsų įmonė veiklą vykdo:

Vykdydami veiklą užsienyje naudojate savo įmonės prekės ženklą?

Kiek prekinių ženklų naudojate užsienio rinkose?

Jūsų įmonė vykdo plėtrą su savo sukurtu prekiniu ženklu?

Kokį prekinį ženklą naudojate užsienio rinkose?

Ar naudojate kokias nors marketingo priemones reklamuojant savo prekės ženklą užsienio rinkose?

Kokias iš nurodytų marketingo priemonių naudoja Jūsų įmonė užsienio rinkose?

Kokias marketingo internete formas naudoja Jūsų įmonė?

Ar esate tyrę įmonės internete naudojamų marketingo formų įtaką įmonės veiklai užsienyje?

Ar naudojate savo interneto svetainę bendravimui su užsienio klientais?

Jūsų nuomone ar interneto svetainė padeda parduoti Jūsų produktą/paslaugą užsienio rinkose?

Kaip dažnai atnaujinate informaciją savo interneto svetainėje užsienio kalbomis?

Ar Jūsų įmonė ketina naudotis marketingo internete galimybėmis plečiantis į naujas užsienio rinkas?