Interneto įtaka muzikos industrijai - muzikos vartojimo įpročiai

Esu aš ketvirtakursė Jausmė, planuoju (labai norėčiau) baigti verslo informacijos vadybos studijas. Nenoriu varginti Jūsų nuobodžiais klausimais, todėl tikiuos, jog anketa bus bent truputį įdomi, įkvepianti. Mano bakalauro darbo tema - Interneto įtaka kultūros produktų verslui, tyrime noriu išsiaiškinti, kas dedasi muzikos industrijoje, kokie yra vartotojų įpročiai. Padėkite, juk už gerą - geru.
Pakomentuokite, jei pasirinkote "Kita"
Jei tai mėgstamiausias atlikėjas, tai perku viską, ką tik išleidžia. Mažiau patinkančių atlikėjų įrašus pasiklausau internete ;)
Jei grupė patinka pirkčiau nesiklausęs, jei nežinau, keli fragmentai praverstų.
Perku jei perklausius kelis kartus, albumas patinka
Jus mane kompromituojate
Nepamenu, kada paskutinį kartą pirkau įrašų...
kartais norisi pasiklausyti negirdėtos muzikos
Ta pati priežastis kaip ir viršuje
neperku už pinigus
kartais perku uzsimerkus, kartais klausau fragmentu
Pirkciau tik tada muzika, jei patiktu atlikejas, pvz Sel albuma pirkciau ;DD
Man norisi perklausyti ne fragmentus, o VISĄ dainą. nekenčiu klausytis fragmentų, kaip ir nekenčiu, kai žmonės perjungia dainą, jos neišklausę iki galo
Ne, nes prieš pirkdamas paprastai paklausau YouTube arba piratinės versijos.
už pinigus nesiunčiu
Į parduotuvę ateinama jau žinant, ką norima įsigyti. Kur kas pravarčiau įrašus perklausyti internete ( Youtube, Grooveshark), nei ieškoti jų fragmentų. Kas be ko, negirdėtos dainos fragmentas sunkiai padės ja susižavėti.
niekada nenusprendziu pirkti uz pinigus...
Jeigu pirkčiau, tai pirkčiau tik tą, kuris tikrai man patinka ir labai norėčiau paklausyti fragmentų (nes gal visgi tas albumas man nepatiks:)