Internetinės rinkodaros galimybes Marijampolės "Senukai" parduotuvėje - kopija

Tyrimą atlieka Transporto logistikos technologijos su gretutine vadybos kryptimi nuolatinių studijų programos II kurso studentai Oskaras Butėnas ir Rokas Škarnulis. Tyrimo tikslas – nustatyti internetinės rinkodaros galimybes Marijampolės "Senukai" parduotuvėje. Galima žymėti vieną atsakymo variantą. Duomenys bus naudojami tik tyrimo tikslams. Anketa anonimiška.

Iš anksto dėkojame!

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

1. Jūsų lytis?

2. Jūsų amžius?

3. Jūsų socialinis statusas?

4. Jūsų vidutinės pajamos per mėnesį?

5. Ką manote apie internetinę rinkodarą?

6. Kaip manote ar reklama internete daro įtaką jūsų prekės įsigijimui?

7. Kaip manote, kuri internetinės rinkodaros priemonė yra efektyviausia?

8. Kaip manote kas jus skatina apsipirkinėti Senukai internetinėje parduotuvėje?

9. Kuriame iš šių rinkodaros būdų, Senukų parduotuvės prekę pastebite ir susidominate ja greičiausiai?

10. Kaip dažnai lankotės Senukai internetinėje parduotuvėje?

11. Kaip vertinate Senukai internetinėje svetainėje pateiktą informaciją? (http://www.senukai.lt/)

12. Kokia Senukai reklama dažniausiai atkreipia Jūsų dėmesį?

13. Kaip manote, ar dažnas Senukai reklamos internete pastebėjimas darytų įtaką jūsų sprendimui pirkti?

14. Kaip manote, kas patobulintų Senukai parduotuvės internetinę rinkodarą ?