



Vieša


Anketa neaktyvi
Internetinės reklamos įtakos tyrimas vartotojo elgesiui
Sveiki. Esu Utenos Kolegijos, Verslo ir technologijų fakulteto, Verslo vadybos studijų programos III kurso studentė Rasa Beliukevičienė. Ši anketa yra sukurta siekiant išsiaiškinti internetinės reklamos įtaką vartotojų elgesiui.
Anketa yra anoniminė, pateikti duomenys konfidencialūs, jos rezultatai nebus viešai platinami. Apklausos duomenys bus panaudoti tik studijų tikslais.
Iš anksto dėkoju už skirtas kelias minutes ir Jūsų atsakymus.
Šios anketos rezultatai viešai nepublikuojami

Šios anketos rezultatai viešai nepublikuojami
Anketos meniu
Taip pat siūlome atsakyti
Investicinis gyvybės draudimas

Sutinkančių ir nesutinkančių aukoti savo šeimos nario organus transplantacijos tikslais asmenų požiūrio į organų donorystę ryšys su pasitenkinimu sveikatos priežiūros paslaugomis


UAB "LINĖJA TRANSPORT" MULTIMODALINIO GABENIMO ANKETA
