Internetinės reklamos įtaka pirkimo-pardavimo procese

Anoniminė apklausa.

 

Gerbiamas respondente, Klaipėdos valstybinės kolegijos studentai kviečia jus dalyvauti apklausoje. 

Apklausos tikslas – išsiaiškinti internetinės reklamos įtaką pirkimo - pardavimo procese.

Surinkti duomenys bus panaudoti rašant straipsnį.

Anketa neaktyvi

Ar yra tekę pirkti internetu? (Pažymėkite vieną iš atsakymų)

Kaip dažnai apsipirkinėjate internete?

Kaip reaguojate į reklamas internetu? (galima žymėti daugiau nei vieną atsakymo variantą)

Ar yra tekę pirkti prekę tik internetinės reklamos dėka?

Ar sutinkate su šiais teiginiais? (Pažymėkite varnele, kur tinka, nuo blogiausio iki geriausio, 1=labai blogai, 5=labai gerai).

Kaip manote, ar įkyri reklama internete paskatina pirkti reklamuojamą prekę?

Jūsų lytis?

Jūsų amžius?

Jūsų išsilavinimas? (Jei vis dar mokotės, pažymėkite kokio išsilavinimo siekiate)

Jūsų pajamos?

Susikurti savo anketą