INTERAKTYVAUS MULTIMEDIJOS TURINIO TAIKYMO GALIMYBĖS AUKŠTOSIOSE MOKYKLOSE

Kauno technologijos universiteto, informatikos fakulteto, nuotolinio mokymosi informacinių  technologijų studentė Vilma Ringytė atlieka tyrimą, kuriuo siekiama nustatyti Kauno technologijos universiteto besimokančiųjų mokymosi ypatumus, nuotolinio mokymo medžiagos pateikimo, kūrimo situaciją bei galimybes. Tyrimo duomenys bus naudojami rengiant magistro baigiamąjį darbą.

Dalyvavimas apklausoje yra anonimiškas. Individualūs atsakymai nebus viešinami. Prašome atsakyti į visus klausimus. Nuoširdžiai dėkojame už Jūsų nuomonę ir atsakymus.

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Jūs esate

Jūsų amžius

Jūsų kursas

Jūsų studijų programa

Kuri mokymosi formų Jums yra priimtiniausia?

Kokiems mokymosi medžiagos pateikimo būdams Jūs teikiate pirmenybę?

Kurie mokymosi organizavimo būdai Jums priimtiniausi ir labiausiai padeda mokytis?

Ar jūsų studijuojamoje programoje naudojamos informacinės technologijos?

Su kokiomis programomis/sistemomis dažniausiai susiduriate studijuojamoje programoje?

Kokiu būdu dėstytojai pateikia mokomąją medžiagą?

Kokiu būdu norėtumėte, kad dėstytojai pateiktų mokomąją medžiagą?

Ar norėtumėte, jog pamokos (arba jų dalis) vyktų nuotoliniu būdu? „Nuotolinis mokymas - tai mokymo būdas, kai besimokantįjį ir mokytoją skiria atstumas, o jų bendravimas vyksta įvairių technologijų pagalba. Mokinys ir mokytojas bendrauja internetu jiems patogiu laiku, patogioje vietoje “.

Kokie jūsų manymu yra nuotolinio mokymosi privalumai?

Kokie jūsų manymu yra nuotolinio mokymosi trūkumai?

Ar Jūsų studijuojamos programos pateikiamoje mokymosi medžiagoje naudojami vaizdiniai elementai ?

Ar susiduriate su dėmesio nukrypimu vykstant mokomojo dalyko virtualiems užsiėmimams?

Kokie faktoriai lemia dėmesio nukrypimą vykstant nuotolinėms paskaitoms?

Kokie faktoriai lemia dėmesio nukrypimą vykstant paskaitoms fiziškai būnant toje pačioje auditorijoje su dėstytoju?

Kokie mokomojoje medžiagoje naudojami multimedijos elementai padeda pritraukti studentų dėmesį paskaitos metu?

Ką siūlytumėte keisti pateikiamoje mokomojoje medžiagoje vykstant nuotolinėms paskaitoms, kad nedingtų studentų dėmesys?