Instagram reklamos įtaka pirkimui

Gerb. Respondente, 

Esu Vilniaus universiteto Komunikacijos fakulteto Leidybos ir Reklamos studijų II kursto studentė ir šiuo metu atlieku tyrimą apie Instagram socialiniame tinkle matomos reklamos įtaką pirkimui.

Ši apklausa yra visiškai anoniminė, joje neprašoma pateikti asmeninių duomenų, o surinkti duomenys bus naudojami tik rašto darbe. Numatoma anketos pildymo trukmė – iki 5min.

Iš anksto dėkoju už Jūsų atsakymus! 

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Jūsų lytis ?

Jūsų amžius?

Kiek laiko per diena praleidžiate Instagram platformoje ?

Ar dažnai atkreipiate dėmesį į reklamą socialiniam tinkle Instagram?

Kas Instagram platformoje matomos reklamos atkreipia Jūsų dėmesį?

Kokio tipo Instagram platformoje matoma reklamą dažniausiai atkreipiate dėmesį?

Kaip manote, ar Instagram platformoje matomos reklamos turi įtakos prekių ar paslaugų pasirinkimui?

Kokia įtaka Jums daro dažnai Instagram platformoje pasirodanti reklama?

Ar Jūs pasitikite informaciją, matoma Instagram reklamoje?

Ar esate nusipirkę prekę, kuri buvo reklamuojama Instagram platformoje?

Šiuo metu Jūs esate:

Kaip dažnai praleidžiate reklamą, matomą Instagram platformoje ?