INNOVATIVE MARKETING EFFECTS ON PURCHASING DECISIONS: IKEA CASE

Sveiki, esu Mykolo Romerio universiteto IV kurso studentė. Šiuo metu rašau baigiamąjį bakalauro darbą ir atlieku tyrimą, kurio tikslas – nustatyti inovatyvaus marketingo poveikį pirkimo sprendimo priėmimui. 

Klausimai yra pateikti anglų kalba, nes bakalaurinis darbas yra rašomas angliškai.

Anketos pildymo laikas - iki 10 min.

Atidžiai perskaitykite pateiktus klausimus ir pasirinkite Jums tinkamiausius atsakymus. Anketoje nėra nei klaidingų, nei teisingų atsakymų – teisingas yra tas, kurį pasirinksite Jūs. Tyrimui labai svarbi Jūsų asmeninė nuomonė, todėl užtikriname pateiktų duomenų anonimiškumą ir konfidencialumą.

Iš anksto dėkoju už skirtą laiką.

Anketa neaktyvi
Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui
Susikurti savo anketą