Įmonių socialinės atsakomybės komunikacija vartotojų švietimui

Gerbiamas respondente,

esu Brigita Kavaliauskienė, Vilniaus universiteto Šiaulių akademijos Vadybos studijų programos magistrantė. Kviečiu Jus dalyvauti apklausoje, kurios tikslas nustatyti kaip įmonių socialinės atsakomybės komunikacija praplečia Z kartos (gimę 1995-2012 m.) vartotojų žinojimą apie įmonių socialiai atsakingas veiklas.

Ši anketa yra anoniminė, moksliniais tikslais bus nagrinėjami tik apibendrinti duomenys. 

Dėkoju už Jūsų laiką!

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

1. Jūsų amžius: ✪

Jei nepatenkate į šias amžiaus grupes, toliau anketos nepildykite.

2. Jūsų lytis: ✪

3. Jūsų išsilavinimas: ✪

4. Kaip suvokiate įmonių socialinę atsakomybę? ✪

Visiškai nesutinku
Nesutinku
Nei sutinku, nei nesutinku
Sutinku
Visiškai sutinku
Ekonomiškas energijos ir išteklių vartojimas
Anglies pėdsako mažinimas
Atsakomybės prisiėmimas, žinant, kokį poveikį įmonė turi aplinkai
Veiklos operacijų tobulinimas investuojant į aplinką tausojančias priemones
Perdirbtų žaliavų, pakuočių naudojimas
Skaidri, etiška įmonės veikla
Dalyvavimas sąžiningoje prekyboje (angl. Fairtrade)
Įstatymų laikymasis
Kova su korupcija
Garantuota darbuotojų gerovė ir saugi darbo aplinka
Išvystyta darbuotojų motyvacijos bei kvalifikacijos tobulinimo sistema
Žmogaus teisių laikymasis
Klientų informavimas
Atsižvelgimas į visuomenės lūkesčius
Dalyvavimas bendruomenės veikloje
Bendruomenės įtraukimas į socialiai atsakingas įmonės veiklas
Parama įvairioms organizacijoms ir fondams
Stipendijų steigimas moksleiviams, studentams

5. Iš kur sužinojote apie socialiai atsakingas įmonių veiklas? ✪

Galite pasirinkti iki 3 variantų.

6. Renkantis produktą/paslaugą, kiek Jums svarbu, kad jis būtų pagamintas socialiai atsakingos įmonės? ✪

7. Kokiomis priemonėmis Jus pasiekia komunikacinės žinutės apie socialiai atsakingą įmonių veiklą?  ✪

Niekada
Retai
Nei dažnai, nei retai
Dažnai
Visada
Spauda
Televizija
Radijas
Lauko reklama
Informacija ant pakuočių
Kasmetinės įmonių ataskaitos
Iš įmonių darbuotojų
Įmonės interneto svetainė
Socialiniai tinklai
Iš artimųjų, draugų
Renginių metu

8. Jei Jus sudomino komunikacijos žinutė apie socialiai atsakingas įmonės veiklas, ar ieškote informacijos papildomai? ✪

9. Jei taip, kur dažniausiai ieškote papildomos informacijos apie socialiai atsakingą įmonių veiklą?

10. Kaip reaguojate į įmonių komunikaciją apie socialiai atsakingą veiklą?  ✪

Galite pasirinkti kelis atsakymo variantus.

11. Kuo komunikacija apie socialiai atsakingą įmonių veiklą Jums naudinga? ✪

Visiškai nesutinku
Nesutinku
Nei sutinku, nei nesutinku
Sutinku
Visiškai sutinku
Praplečia mano suvokimą apie socialinę atsakomybę
Skatina domėtis socialine atsakomybe
Didina pasitikėjimą socialiai atsakingomis įmonėmis
Skatina įsitraukti į socialiai atsakingas veiklas
Padeda suvokti kasdienių sprendimų poveikį aplinkai
Skatina vartoti atsakingiau

12. Kokią informaciją organizacijos turėtų skleisti, kad pagilintų Jūsų žinias apie socialiai atsakingą įmonių veiklą?  ✪

Visiškai nesutinku
Nesutinku
Nei sutinku, nei nesutinku
Sutinku
Visiškai sutinku
Aiškiai įvardinti sprendžiamas socialinės problemas
Pateikti socialiai atsakingos veiklos motyvus
Nuolat komunikuoti apie vykdomas socialiai atsakingas veiklas, ne tik apie rezultatus
Pateikti faktinius įrodymus apie pasiektus rezultatus
Nurodyti ilgalaikius įsipareigojimus
Pateikti priemones, kaip bus/buvo pasiekti rezultatai
Dalintis informacija apie kilusius iššūkius, klaidas
Informuoti vartotojus kaip jie gali įsitraukti į socialiai atsakingas veiklas
Naudoti paprastą, aiškų kalbos stilių

13. Ko pasigendate įmonių socialinės atsakomybės komunikacijoje?  ✪

14. Kokia komunikacijos forma apie socialiai atsakingas veiklas Jums būtų patraukliausia? ✪

Visiškai nesutinku
Nesutinku
Nei sutinku, nei nesutinku
Sutinku
Visiškai sutinku
Renginių metu mokyklose/universitetuose
Televizijos laidose
Radijo laidose
Įmonių atstovų renginiuose
Socialiniuose tinkluose
Interneto svetainėse
Spaudoje
Lauko reklamoje
Pateikiant komunikacinę žinutę ant pakuotės
Aktyviai viešinant kasmetines įmonių ataskaitas

15. Kaip manote, ar įmonių komunikacija apie socialiai atsakingas veiklas praplečia vartotojų žinojimą apie socialinę atsakomybę? ✪