Įmonių socialinės atsakomybės įtaka klientų pasitenkinimui ir lojalumui

Esu VU ekonomikos ir  veslo vadybos studijų krypties II kurso magistantė ir šiuo metu  rengiu MBD. Ši anketa skirta išsiaiškinti vartotojų nuomonę apie Įmonių socialinės atsakomybės aspektus, turinčius įtakos klientų pasitenkinimui ir lojalumui.

Ši apklausa atliekama akademinių tyrimų tikslais.Šio tyrimo tikslas nėra sužinoti ar atsakote teisingai ar neteisingai į užduodamus klausimus, todėl pateikite sąžiningą nuomonę.

Kad būtų lengviau,  galite pasirinkite vieną didelę įmonę, kurią žinote geriausiai, prisiminkite jos veiklą ir atsakykite.

Anketa neaktyvi

Ar esate girdėję apie ĮSA? (Įmonių socialinę atsakomybę)?

Ar kada nors dalyvavote ĮSA iniciatyvose, akcijose, programose?

Ar žinote, kurios įmonės aktyviai vykdo socialinės atsakomybės veiklas?

Ar manote, kad įmonės socialinės atsakomybės veikla turi įtakos tam, kad jūs vartosite jų produktus?

Į kurias veiklos sritis, Jūsų nuomone, įmonės turi investuoti kaip socialiai atsakingos įmonės?

Kita

    …Daugiau…

    Socialinis aspektas

    Aplinkosaugos aspektas

    Ekonominis aspektas

    Klientų pasitenkinimas

    Klientų lojalumas

    Lytis:

    Šeimyninė padėtis:

    Amžius:

    Išsilavinimas:

    Užimtumo pobūdis:

    Susikurti savo anketą