Imonių naudojamų marketingo naujovių įtakos vartotojų požiūriui į įmones tyrimas

Gerb. Respondente,

Esu Vytauto Didžiojo Universiteto, Ekonomikos ir Vadybos Fakulteto marketingo vadybos studentė Indė Aidulytė. Rašau bakalauro darbą ir atlieku tyrimą, kurio tikslas - išanalizuoti marketingo naujovių daromą įtaką vartotojų požiūriui į įmonę. Per apklausą gauti duomenys bus naudojami tik moksliniams tikslams, o rezultatai viešai nepublikuojami, todėl pateiktos informacijos konfidencialumas užtikrintas. Jūsų, kaip respondento, nuomonė yra labai svarbi, todėl prašyčiau atsakyti į pateiktus klausimus. Dėkoju už atsakymus! 

Anketa neaktyvi

Ar esate naudojęsi IKI mobiliąją programėle?

IKI išmaniųjų telefonų programėlės naudojimas

Kodėl nesinaudojote "IKI" mobiliąja programėle?

Ar esate naudojęsi "IKI bitutės" savitarnos kasomis?

"IKI bitutės" savitarnos kasų naudojimas

Kodėl nesinaudojote "IKI bitutės" kasomis?

Kitas variantas

    …Daugiau…

    Koks Jūsų požiūris į prekybos centrą "IKI"?

    Ar esate mokėję "Maxima" kasose bekontaktėmis mokėjimo kortelėmis?

    Bekontakčių mokėjimo kortelių naudojimas "Maxima" parduotuvėse

    Kodėl nesinaudojote bekontaktėmis kortelėmis "Maxima" prekybos centre?

    Kitas variantas

      …Daugiau…

      Koks Jūsų požiūris į prekybos centrą "Maxima"?

      Jūsų lytis?

      Jūsų amžius?

      Jūsų šeimos mėnesio pajamos?

      Jūsų išsilavinimas?

      Jūsų gyvenamoji vieta?

      Susikurti savo anketą