Įmonės "Transtira" klientų aptarnavimo kokybės tyrimas

Gerb. apklausos dalyviai,

Esu transporto ir logistikos verslo programos antro kurso studentė Ieva Pumputytė. Atlieku tyrimą apie logistinės įmonės "Transtira", kurio tikslas - išsiaiškinti klientų aptaravimo kokybę, išsiaiškinti ką  tame būtų galima pagerinti. Anketa yra anoniminė ir visi anketos duomenys bus naudojami tik atliekant tyrimą. Atlikdami apklausą užtruksite 3-5min. 

Kiekvieno Jūsų nuomonė labai svarbi! Ačiū, kad skyrėte kelias minutes!

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Ar senai esate UAB " Transtira" klientu ?

Kaip dažnai naudojatės UAB "Transtira" paslaugomis?

Kaip vertinate priešsandorinį klientų aptarnavimą UAB „Transtiroje“

Visiškai sutinku
Sutinku
Nesutinku
Visiškai nesutinku
Neturiu nuomonės
Informacija apie įmonę yra lengvai prieinama, lengva susisiekti su įmonės atstovais
Įmonės organizacinė struktūra palengvina ryšius ir bendradarbiavimą tarp padalinių, susijusių su klientų aptarnavimu
Darbuotojai greitai sprendžia iškilusias problemas, susijusias su užsakymo priėmimu
Įmonės darbuotojai yra kompetentingi ir sklandžiai atlieką Jūsų užsakymus
Prekės pristatomos laiku, kaip ir buvo nustatyta pristatymo sąlygose
Įmonė gali pritaikyti savo aptarnavimo sistemą klientų poreikiams tenkinti

Kaip vertinate sandorinį klientų aptarnavimą UAB „Transtiroje“

Visiškai sutinku
Sutinku
Nesutinku
Visiškai nesutinku
Neturiu nuomonės
Įmonė supažindina klientus su pervežimo sutartimi prieš pervežimą
Įmonė įvykdo kliento užsakymą per tokią laiko trukmę, kuri yra nustatyta sutartyje.
Įmonė laikosi pristatymo tvarkaraščio
Reikalinga dokumentacija tvarkoma pagal teisinius reikalavimus efektyviai ir tiksliai
Jei krovinys nepristatoma laiku kaip numatyta sutartyje, įmonė visada praneša ir atsiprašo

Kaip vertinate posandorinį klientų aptarnavimą UAB „Transtiroje"

Visiškai sutinku
Sutinku
Nesutinku
Visiškai nesutinku
Neturiu nuomonės
Įvykus pažeidimams pervežant krovinį įmonė įsipareigoja atlyginti žalą.
Klientų pretenzijos, skundai ir grąžinimo įforminimo dokumentacija įmonėje kaupiama kaip vertinga informacija paslaugoms tobulinti
Jeigu prekė buvo pristatyta vėliau negu buvo sutarta įmonė įsipareigoja prisiimti pretenzijas ir sumokėti baudą.
Po pervežimo įmonė per sutartą laikotarpį atsiunčia važtaraščius ir sąskaitą už suteiktas paslaugas.

Ko Jūsų manymu trūksta UAB „Transtira“ aptarnavimo metu? (Galimi keli atsakymų variantai)

Kaip vertinate UAB " Transtira" teikiamų paslaugų kainos ir kokybės santykį ?

Su kokiu aptarnavimu Jums teko susidurti bendraujant su UAB „Transtira“ ? (Galimi keli atsakymų variantai)

Ar laikytumėte save lojaliu UAB “Transtiros” klientu?

Kas jus skatina būti lojaliu UAB “Transtiros” klientu ir nesirinkti kitų pervežimo įmonių? (galima rinktis kelis variantus)