Įmonės prekių pardavimo skatinimas

Sveiki, esu Vilniaus kolegijos Verslo vadybos fakulteto Reklamos vadybis studijų programos trečio kurso studentė. Prašau Jūsų atsakyti į šia apklausą, skirtą išsiaiškinti, kokios prekių pardavimo skatinimo priemonės vartotojus veikia labiausiai. Apkalusos rezultatais bus remiamasi rašant baigiamąjį darbą. Apklausa anoniminė.

Anketa neaktyvi

1. Jūsų lytis:

2. Jūsų amžius:

3. Jūsų išsilavinimas

4. Jūsų socialinis statusas

5. Jūsų pajamos per mėnesį:

6. Ar Jūs rinkdamasis prekių ar paslaugų pardavėją, pastebite jo naudojamas skatinimo pirkti priemones? (pvz. reklama, nuolaidos ir kt.)

7. Jūsų nuomone, ko siekia pardavėjas naudodamas pardavimo skatinimo priemones? (reklama, nuolaidos ir kt.)

8. Kokiu socialiniu tinklu jūs dažniausiai naudojatės?

9. Kokią įtaką Jūsų apsisprendimui pirkti turi:

10. Kokie reklamos komponentai paprastai Jums įsimena labiausiai?

11. Kaip dažnai dalyvaujate loterijose ar konkursuose, vykdomuose viešoje erdvėje ar internete?

12. Įvertinkite teiginius:

13. Ar pirkdami prekes pasitikite nuomonės formuotojų (influencerių) rekomendacijomis?

Susikurti savo anketą