Įmonės komunikacija socialiniuose tinkluose

Gerbiamas respondente, Mykolo Romerio univeristeto Komunikacijos instituto Viešųjų ryšių vadybos programos magistrantė Erika Raišytė atlieka tyrimą, kurio tikslas – įvertinti "Eurovaistinės" komunikaciją socialiniuose tinkluose.

Apklausa yra anoniminė. Jūsų atsakymai yra konfidencialūs – jie bus naudojami studijų tikslais.

Dėkoju už atsakymus!

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

Ar naudojatės socialiniais tinklais? (Jei nesinaudojate, pereikite prie 14 klausimo) ✪

Ar naudojatės "Facebook"?

Ar esate pamėgę „Eurovaistinės“ facebook puslapį? (Jei ne, pereikite prie 14 klausimo)

Ar sekate "Eurovaistinės" facebook įrašus?

Kokio pobūdžio įrašai labiausiai atkreipia Jūsų dėmesį?

Kas paskatina Jus dalintis "Eurovaistinės" facebook įrašais?

Ar "Eurovaistinės" įrašų turinys įdomus?

Ar "Eurovaistinės" įrašų turinys naudingas?

Įvertinkite "Eurovaistinės" įrašus, nurodydami kaip kiekvienas iš įrašo tipų atkreipia Jūsų dėmesį (1- iš viso neatkreipia; 5 - labai atkreipia).

1
2
3
4
5
Skelbiami konkursai
Pasidalinti straipsniai
Komunikuojamos akcijos
Pasidalinti renginiai
Naudingi patarimai

Ar esate rašę komentarą/ žinutę "Eurovaistinei" facebook'e?

Ar sulaukėte atsakymo iš "Eurovaistinės"?

Ar ilgai laukėte "Eurovaistinės" atsakymo?

Ar "Eurovaistinės" atsakymas Jus tenkino?

Su kuo Jums asocijuojasi "Eurovaistinė"?

Jūsų lytis? ✪

Jūsų amžius? ✪

Esate: ✪