ĮMONĖS ĮVAIZDIS

Mieli respondentai,

 

aš esu Tarptautinės teisės ir verslo aukštosios mokyklos Vizualinės komunikacijos studijų programos III  kurso studentė Laurita Putnaitė. Šiuo metu rašau bakalaurinį darbą tema „Viešųjų ryšių įtaka įmonės įvaizdžiui ir žinomumui“ ir norėčiau sužinoti, kaip jūs vertinate organizacinį įvaizdį. Jūsų atsakymai yra anoniminiai ir skirti tik tyrimo tikslui pasiekti. 

ĮMONĖS ĮVAIZDIS
Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

Kokiuose kanaluose dažniausiai pastebite organizacijų ar įmonių reklamą?

Kas reklamoje labiausiai patraukia dėmesį?

Kaip manote, kam organizacijų reklamose skiriama daugiausiai dėmesio?

Formuojant Jūsų nuomonę apie organizaciją, labiausiai prisideda:

Kuri spalvų grupė Jums labiausiai siejasi su rimta, valstybine organizacija?

Kaip manote, kas kiek laiko, organizacija turėtų atsinaujinti?

Kaip manote, kas labiausiai formuoja organizacijos įvaizdį?

Ar įmonė atsižvelgdama į besikeičiančius savo tikslus ir idėjas turėtų keisti savo viešinimo kanalus?

Ar žinote organizacijų Lietuvoje, kurios yra gerai žinomos ir be reklamos televizijoje?

Ar pritariate posakiui, jog „bet kokia reklama yra reklama“?