UserSkaistuole2
Privati
Pranešti

Įmonės FL GROUP UAB klientų aptarnavimo gerinimas.

Aš, SMK bakalauro studijų studentė Skaistuolė Šlekytė, atlieku tyrimą apie UAB ,,FL GROUP“ aptarnavimo kokybę, siekdama išsiaiškinti teikiamų paslaugų ir klientų aptarnavimo privalumus ir trūkumus iš pačių klientų pozicijų. Kadangi atsakymų variantai bus pateikiami tik apibendrinti, Jūsų atsakymų anonimiškumas garantuojamas. Pažymėkite pasirinktą atsakymo variantą.

Nuoširdžiai dėkoju už Jūsų atsakymus.

Kokia jūsų lytis?
Jūsų amžius:
Ar žinote apie "FL GROUP" Transporto ir Logistikos įmonės teikiamas paslaugas?
Galbūt esate pasinaudoję Transporto ir Logistikos FL GROUP įmonės teikiamomis paslaugomis?
Galbūt esate pasinaudoję kitų Transporto ir Logistikos įmonių teikiamomis paslaugomis?
Pagal ką atsirenkate Transporto ir Logistikos įmonę?
Kokias problemas jūsų nuomone Transporto ir Logistikos įmonės turi spręsti artimiausiu laiku?
Ar Jūs tenkina įmonės siūlomos paslaugos?
Kaip dažnai jūs naudojates FL GROUP teikiamomis paslaugomis?
Pažymėkite Jūsų nuomone svarbiausius aspektus klientų aptarnavimo srityje, 1 - visai nesvarbu, 2- nesvarbu, 3- Nei svarbu nei nesvarbu, 4- svarbu, 5 - labai svarbu
Ar patogi įmonės buveinės vieta?
Ar patogus Jums įmonės darbo laikas?
Kaip vertinate įmonės klientų aptarnavimą?
Vertindami įmonės „FL GROUP” suteiktų paslaugų kokybės lygį, pažymėkite įvertinimą kiekvienam žemiau pateiktui teiginiui, kai (balas 1 reiškia labai nepatenkinama; balas 2 reiškia nepatenkinama; balas 3 reiškia nei patenkinama nei nepatenkinama; balas 4 reiškia patenkinama; balas 5 reiškia labai patenkinama).
Jūsų įmonė veikia:
Kiek laiko esate FL GROUP klientas?

Anketos meniu

Rezultatų analizė

X - atsakymo trukmė sekundėmis, Y - atsakymų kiekis. Norėdami padidinti - žymėkite su pele. Sumažinti - spragtelėkite du kartus.

Atsakymų trukmė sekundėmis

Anketos statistika

Paspauskite ant valstybės detalesniems rezultatams
ŠiandienViso
Peržiūrėjimų600600
Atsakymų040

Žinutė anketos autoriui

Kita anketa »