Ikimokyklinio ugdymo pedagogų ir logopedų bendradarbiavimas įveikiant vaikų kalbos sutrikimus

  • Gerb. Mokytojau,
     Klaipėdos valstybinės kolegijos Verslo fakulteto ikimokyklinės ir priešmokyklinės pedagogikos  studijų programos studentė Saulė Gusčiuvienė atlieka tyrimą, kurio tikslas – sužinoti Jūsų nuomonę apie ikimokyklinio ugdymo pedagogų bendradarbiavimą su logopedu įveikiant vaikų kalbos sutrikimus.
    Tyrimo rezultatai bus apibendrinti ir pateikti baigiamajame darbe. Klausimynas yra anoniminis, todėl nereikia rašyti nei vardo, nei pavardės. Apklausa yra vienkartinė ir truks 10-15 min. Klausimyne nėra nei teisingų, nei klaidingų atsakymų, nes tyrimui svarbi tik Jūsų asmeninė nuomonė.
Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Jūsų pedagoginis darbo stažas:

Jūsų amžius?

3. Amžiaus grupės su kuriomis Jūs dirbate ikimokyklinio ugdymo įstaigoje?

4. Jūsų kvalifikacinė kategorija:.......................................................

5. Ar svarbus mokytojo ir logopedo bendradarbiavimas įveikiant vaikų kalbos sutrikimus?

6. Kokie Jūsų tikslai ugdant vaikus, turinčius kalbos sutrikimus?

7. Kokios logopedų pagalbos galimybės bendradarbiaujant su mokytoju, įveikiant vaikų kalbos sutrikimus?

8. Kokiomis formomis dažniausiai bendradarbiaujate su logopedu siekiant įveikti vaikų kalbos sutrikimus?

9. Kokios Jums priimtiniausios bendradarbiavimo formos su logopedu įveikiant vaikų kalbos sutrikimus?

10. Kokios bendradarbiavimo su logopedu problemos?

11. Kokie veiksniai gerintų ikimokyklinio ugdymo mokytojų ir logopedų bendradarbiavimą įveikiant vaikų kalbos sutrikimus?

Dėk