Ikimokyklinio amžiaus vaikų kūrybiškumo ugdymas

Gerbiami pedagogai,

Esu Vilniaus kolegijos pedagogikos fakulteto edukologijos katedros ikimokyklinio ugdymo  ištestinių studijų ketvirto kurso studentė. Rašau baigiamąjį darbą, kurio tema yra ,,Pasakų panaudojimo galimybės ugdant vaikų kūrybiškumą 4-5 metų amžiaus vaikų grupėje’’ Atlieku tyrimą, kurio tikslas analizuoti  kūrybiškumą. Jūsų atsakymai yra konfidencialūs, jie bus naudojami tik baigiamojo darbo statistiniam apibendrinimui.

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

1. Kaip apibrėžiate sąvoką kas yra ,, Kūrybiškumas’’ ?

2. Kodėl Jūsų nuomonę reikia skatinti ikimokyklinio amžiaus vaikams kūrybiškumą?

3. Kokius būdus naudojate vaikų kūrybiškumui ugdyti?

4. Ar ugdote vaikų kūrybiškumą naudodami pasaką?

5. Kaip manote, ar pasakos yra vaikų kūrybiškumo šaltinis? Kodėl manote būtent taip?

6. Pažymėkite pasakos naudojimo būdus , skatinančius vaikų kūrybiškumo ugdymąsi.

7. Kokius kūrybiškumo raiškos požymius, kurių šaltinis buvo pasaka pastebėjote įvairiose veiklose?

8. Kokie aplinkos skatinančios vaikų kūrybiškumą bruožai?

9. Kaip manote, kokie kūrybiškumo slopinimo veiksniai yra?