Ikimokyklinio amžiaus vaikų emocinio intelekto ugdymas tautosakos pagalba. Tėvams

Gerbiami tėveliai, aš, Vaida Radauskaitė, esu Marijampolės kolegijos Edukologijos ir socialinio darbo fakulteto, vaikystės pedagogikos studijų programos ketvirto kurso studentė. Rašau baigiamąjį darbą tema "Ikimokyklinio amžiaus vaikų emocinio intelekto ugdymas tautosakos pagalba“. Jūsų nuomonė šiame tyrime yra labai svarbi, tad kreipiuosi į Jus, prašydama atsakyti į anketoje pateikiamus klausimus. Gauti duomenys bus panaudoti mano baigiamojo darbo tyrimui. Apklausa anoniminė. Iš anksto dėkoju už geranorišką bendradarbiavimą.

Anketa neaktyvi

1. Kokio amžiaus Jūsų vaikas?

2. Vaiko emocinio intelekto įgūdžiai yra (pažymėti ne daugiau 3 atsakymo variantus):

3. Pagrindiniai vaikų emocinį intelektą formuojantys žmonės:

4. Jūsų manymu emocinis intelektas, tai: (pažymėti ne daugiau 3 atsakymo variantus)

5. Kaip manote, ar ikimokykliniame amžiuje reikia ugdyti emocinį vaikų intelektą?

6. Kokia, jūsų manymu, veikla padeda ugdyti vaikų emocinį intelektą? (pažymėti ne daugiau 3 atsakymo variantus)

7. Kaip manote, ar lietuvių liaudies kūryba (tautosaka) turi įtakos vaiko emocinio intelekto ugdymui?

8. Kaip, Jūsų nuomone, svarbus lietuvių liaudies tautosakos panaudojimas ugdant vaiko emocinį intelektą? (pažymėti ne daugiau 3 atsakymo variantus)

9. Nuo ko priklauso vaiko emocinio intelekto įgūdžių ugdymas panaudojant lietuvių liaudies tautosaką? (pažymėti ne daugiau 3 atsakymo variantus)

10. Į ką, Jūsų nuomone, turi atsižvelgti pedagogas, ugdydamas vaiko emocinio intelekto įgūdžius tautosakos pagalba? (pažymėti ne daugiau 3 atsakymo variantus)

11. Ar Jums yra svarbus bendravimas ir bendradarbiavimas su pedagogu siekiant efektyvesnio vaiko emocinio intelekto įgūdžių ugdymo?

12. Su kokiomis kliūtimis susiduriate ugdydami vaiko emocinį intelektą? (pažymėti ne daugiau 3 atsakymo variantus)

13. Jūsų lytis:

14. Jūsų amžius:

15. Jūsų įgytas išsilavinimas:

16. Jūsų gyvenamoji vieta:

Susikurti savo anketą