IKEA prekės ženklo kilmės šalies vaidmuo formuojant vartotojų lojalumą.
Gerb. respondente,
esu Vilniaus Universiteto, Šiaulių Akademijos vadybos magistrantūros programos, II kurso studentė Renata Bernotienė. Šiuo metu atlieku savo baigiamojo darbo tyrimą, kurio tikslas – įvertinti IKEA prekės ženklo kilmės šalies reikšmę vartotojų lojalumui.
Jei per pastaruosius 2 metus esate ką nors įsigiję iš IKEA, kviečiu Jus dalyvauti tyrime, užpildant tyrimo anketą. Anketos pildymas užtruks iki 10 minučių, apklausa yra anoniminė, o anketos duomenys yra konfidencialūs ir bus pateikiami apibendrinti. Dalyvavimas apklausoje yra visiškai savanoriškas, galite bet kuriuo metu pasitraukti iš tyrimo be jokių pasekmių, tiesiog uždarydami apklausos langą.
Jeigu turit klausimų susijusių su tyrimu, galite susisiekti tel. nr. +3706 508 6327
Dėkoju už Jūsų įsitraukimą ir skirtą laiką!