Humoro įtaka vartotojo požiūriui į reklamą

Mielas respondente, 

Esu Monika Poplavska, Vilniaus Gedimino technikos universiteto Kūrybinių industrijų ketvirto kurso studentė. Šios anketos tikslas – nustatyti, kaip humoras įtakoja vartotojo požiūrį į reklamą.

Anketa yra anoniminė ir konfidenciali. Kiekvienas Jūsų nuoširdus ir atviras atsakymas yra svarbus. Surinkti ir apibendrinti duomenys bus panaudoti bakalauro baigiamajame darbe. 

Ačiū už Jūsų atsakymus ir laiką.

Anketa neaktyvi

Ar jums patinka reklama?

Ar Jums patinka humoristinė reklama?

Ar Jums patinka juodo humoro reklamos?

Kokiose, jūsų nuomone, komercinėse reklamose humoras tinka labiausiai? Įvertinkite labiausiai tinkantį atsakymą nuo visiškai nesutinku iki visiškai sutinku.

Lentelėje pateiktus teiginius įvertinkite (nuo visiškai nejuokinga iki labai juokinga), kiek juokingi jums yra išvardinti reklamose naudojami humoro tipai.

Kaip dažnai jaučiatės įtikinti/paveikti reklamos?

Kokių reklamų pasigendate labiausiai?

Kiek yra tikėtina, kad labiau įsiminsite humoristinėje reklamoje parduodamą produktą, nei ne humoristinėje?

Pažymėkite, kurią emociją jaučiate labiausiai, žiūrėdami šią humoristinę reklamą?

Pažymėkite, kurią emociją jaučiate labiausiai, žiūrėdami šią humoristinę reklamą?

Pažymėkite, kurią emociją jaučiate labiausiai, žiūrėdami šią humoristinę reklamą?

Pažymėkite, kurią emociją jaučiate labiausiai, žiūrėdami šią humoristinę reklamą?

Pažymėkite, kurią emociją jaučiate labiausiai, žiūrėdami šią humoristinę reklamą?

Pažymėkite, kurią emociją jaučiate labiausiai, žiūrėdami šią humoristinę reklamą?

Pažymėkite, kurią emociją jaučiate labiausiai, žiūrėdami šią humoristinę reklamą?

Pažymėkite, kurią emociją jaučiate labiausiai, žiūrėdami šią humoristinę reklamą?

Įvertinkite, kiek sutinkate ar nesutinkate su žemiau duotais teiginiais, pasinaudodami skale nuo visiškai nesutinku iki visiškai sutinku.

Jūsų amžiaus grupė

Jūsų išsilavinimas

Jūsų gyvenamoji vieta

Susikurti savo anketą