HUMORAS KAIP VIEŠOSIOS NUOMONĖS FORMAVIMO PRIEMONĖ: NUOMONIŲ LYDERIŲ PRAMOGOS KOMUNIKACIJA SOCIALINIUOSE TINKLUOSE

Gerbiamas Respondente, 

Esu IV kurso, Vilniaus Gedimino technikos universiteto pramogų industrijų programos studentė. Šiuo metu atlieku tyrimą, kurio tikslas – nustatyti nuomonių lyderių, naudojančių humoro komunikaciją socialiniuose tinkluose, įtaką viešajai nuomonei.

Apklausą užpildyti užtruks 5-10 minučių.

Apklausa yra anoniminė, o tyrimo rezultatai bus panaudoti tik moksliniams tikslams – bakalauro baigiamajame darbe. 

 

Dėkoju už Jūsų atsakymus iš anksto!

HUMORAS KAIP VIEŠOSIOS NUOMONĖS FORMAVIMO PRIEMONĖ: NUOMONIŲ LYDERIŲ PRAMOGOS KOMUNIKACIJA  SOCIALINIUOSE TINKLUOSE
Anketa neaktyvi
Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui
Susikurti savo anketą