Uservilmaka
Vieša
Pranešti

Gyventojų aptarnavimo kokybė valstybinėse įstaigose

Norime ištirti valstybinių įstaigų klientų aptarnavimo kokybę ir trūkumus.

Gauta informacija bus naudinga tobulinant gyventojų aptarnavimą įstaigose.

Anketa anoniminė

1. Kiek kartų per pastaruosius 12 mėnesių kreipėtės į valstybinę įstaigą?Privalomas
2. Ar informacija apie įstaigų teikiamas paslaugas yra aiškiai suprantama ir lengvai randama?Privalomas
3. Kokiu būdu kreipėtės į valstybinę įstaigą?Privalomas
galimi keli atsakymo variantai
4. Ar Jums buvo suteikta visa reikalinga informacija?Privalomas
5. Ar Jums pakanka informacijos apie dokumentus, kuriuos reikia pateikti, kad būtų patenkintas Jūsų prašymas?Privalomas
6. Kas jus aptarnavo?Privalomas
7. Jūsų nuomone, ar yra reikalingas „vieno langelio“ aptarnavimas įstaigose?Privalomas
8. Kaip vertinate Jus aptarnavusio specialisto mandagumą ir paslaugumą?Privalomas
9. Kokias aptarnavimo problemas pastebėjote įstaigoje?Privalomas
galima rinktis kelis atsakymus
10. Ar Jus patenkino atsakymų į prašymus pateikimo terminai ir turinys?
11. Ar Jūs buvote informuoti apie veiksmus, kurių specialistai ėmėsi spręsdami Jūsų klausimus?Privalomas
12. Ar reikėjo tuo pačiu klausimu kreiptis dar kartą?Privalomas
13. Ar jums patogus įstaigose nustatytas asmenų priėmimo laikas?Privalomas
14. Kas Jūsų manymu, turi didžiausią įtaką geram įstaigos įvaizdžiui?Privalomas
galima rinktis kelis atsakymus
Jūsų amžiusPrivalomas
Jūsų lytisPrivalomas
Jūsų gyvenamoji vietaPrivalomas