Gyventojų aptarnavimo kokybė valstybinėse įstaigose

Norime ištirti valstybinių įstaigų klientų aptarnavimo kokybę ir trūkumus.

Gauta informacija bus naudinga tobulinant gyventojų aptarnavimą įstaigose.

Anketa anoniminė

1. Kiek kartų per pastaruosius 12 mėnesių kreipėtės į valstybinę įstaigą?

2. Ar informacija apie įstaigų teikiamas paslaugas yra aiškiai suprantama ir lengvai randama?

3. Kokiu būdu kreipėtės į valstybinę įstaigą?

4. Ar Jums buvo suteikta visa reikalinga informacija?

5. Ar Jums pakanka informacijos apie dokumentus, kuriuos reikia pateikti, kad būtų patenkintas Jūsų prašymas?

6. Kas jus aptarnavo?

7. Jūsų nuomone, ar yra reikalingas „vieno langelio“ aptarnavimas įstaigose?

8. Kaip vertinate Jus aptarnavusio specialisto mandagumą ir paslaugumą?

9. Kokias aptarnavimo problemas pastebėjote įstaigoje?

10. Ar Jus patenkino atsakymų į prašymus pateikimo terminai ir turinys?

11. Ar Jūs buvote informuoti apie veiksmus, kurių specialistai ėmėsi spręsdami Jūsų klausimus?

12. Ar reikėjo tuo pačiu klausimu kreiptis dar kartą?

13. Ar jums patogus įstaigose nustatytas asmenų priėmimo laikas?

14. Kas Jūsų manymu, turi didžiausią įtaką geram įstaigos įvaizdžiui?

Jūsų amžius

Jūsų lytis

Jūsų gyvenamoji vieta

Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą