Gyventojų aptarnavimo kokybė valstybinėse įstaigose

Norime ištirti valstybinių įstaigų klientų aptarnavimo kokybę ir trūkumus.

Gauta informacija bus naudinga tobulinant gyventojų aptarnavimą įstaigose.

Anketa anoniminė

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

1. Kiek kartų per pastaruosius 12 mėnesių kreipėtės į valstybinę įstaigą? ✪

2. Ar informacija apie įstaigų teikiamas paslaugas yra aiškiai suprantama ir lengvai randama? ✪

3. Kokiu būdu kreipėtės į valstybinę įstaigą? ✪

galimi keli atsakymo variantai

4. Ar Jums buvo suteikta visa reikalinga informacija? ✪

5. Ar Jums pakanka informacijos apie dokumentus, kuriuos reikia pateikti, kad būtų patenkintas Jūsų prašymas?  ✪

6. Kas jus aptarnavo? ✪

7. Jūsų nuomone, ar yra reikalingas „vieno langelio“ aptarnavimas įstaigose? ✪

8. Kaip vertinate Jus aptarnavusio specialisto mandagumą ir paslaugumą? ✪

9. Kokias aptarnavimo problemas pastebėjote įstaigoje?  ✪

galima rinktis kelis atsakymus

10. Ar Jus patenkino atsakymų į prašymus pateikimo terminai ir turinys?

11. Ar Jūs buvote informuoti apie veiksmus, kurių specialistai ėmėsi spręsdami Jūsų klausimus? ✪

12. Ar reikėjo tuo pačiu klausimu kreiptis dar kartą? ✪

13. Ar jums patogus įstaigose nustatytas asmenų priėmimo laikas? ✪

14. Kas Jūsų manymu, turi didžiausią įtaką geram įstaigos įvaizdžiui?  ✪

galima rinktis kelis atsakymus

Jūsų amžius ✪

Jūsų lytis ✪

Jūsų gyvenamoji vieta ✪