Userjjurgstank
Vieša
Pranešti

GTV logistics transporto įmonės konkurenciniu pranašumu skirtumas

Gerb. Respondente,

 

Vykdomas tyrimas, kurį atlieka Panevėžio kolegijos III kurso studentės, kurio tikslas - išanalizuoti „GTV logistics“ transporto įmonės konkurencinio pranašumo skirtumą klientų požiūriu.  Siekiama išsiaiškinti „GTV logistics“ transporto įmonės konkurencinio pranašumą nuo kitų panašių teikiančių paslaugų įmonių.

Anketa yra anonimiška. Dėkojame už sugaištą laiką!

1. Jūsų lytis:
2. Koks Jūsų amžius:
3. Kokia Jūsų šeimyninė padėtis:
4. Jūsų išsilavinimas:
5. Jūsų socialinė padėtis (grupė):
6. Kokio pavadinimo transporto įmonių, kurios prekiauja transporto priemonių dalimis žinote?
7. Kokia „GTV logistics“ konkuravimo strategija pagal užimamos rinkos dydį labiausiai atitinka iš žemiau pateiktų?
8. Kokius pagrindinius „GTV logistics“ konkurencinius pranašumus išskirtumėte lyginant su konkurentais?
9. Kokiomis priemonėmis turi būti stiprinama „GTV logistics“ konkurencinė pozicija?
10. Kokiomis priemonėmis siekia konkuruoti „GTV logistics“?
11. Ar „GTV logistics“ siūlomų paslaugų asortimentas ir įvairovė yra didesnė nei kitose panašiose įmonėse?
12. Koks yra „GTV logistics“ darbuotojų aptarnavimas?
13. Išreikškite (ne) pritarimą teiginiams apie konkurenciją:
Visiškai nesutinkuNesutinkuNei sutinku, nei nesutinkuSutinkuVisiškai sutinku
Konkurencija yra pagrindinis veiksnys, kuris apsprendžia ar įmonė įsitvirtins rinkoje, ar patirs žlugimą.
Konkurencija - tai rinkos mechanizmo elementas, kuris suteikia galimybę sureguliuoti paklausą ir pasiūlą.
Konkurencija apibrėžiama kaip varžymąsi tarp rinkos dalyvių.
Kiekviena įmonė susiduria su konkurencija.
Konkuruodamos įmonės gali atrasti naujų įdėjų, kaip pagerinti prekės žinomumą.
14. Išreikškite (ne) pritarimą teiginiams, apie „GTV logistics“ veiklą:
Visiškai nesutinkuNesutinkuNei sutinku nei nesutinkuSutinkuVisiškai sutinku
Įmonė nuolat mokosi ir tobulėja ieškodami geriausių tiekėjų.
Mažas asortimentas.
Stengiasi plėsti prekių asortimentą.
Paslaugos yra labai prastos kokybės.
Stengiasi investuoti į technologijų modernizavimą.
15.Kaip manote, ar įmonė skatindama antrinį transporto priemonių dalių naudojimą gali turėti didesnį konkurencinį pranašumą?
16. Kaip manote, ar „GTV logistics“ parduodamų prekių kainos yra per didelės?
17. Ar stipriai skiriasi įmonės asortimentas nuo kitų įmonių?
18. Kaip vertinate įmonės asortimentą?
19. Kaip siūlytumėte įmonei išlaikyti esamus ir potencialius klientus?
20. Kaip siūlytumėte įmonei išlaikyti konkurencingumo pranašumą?