GROŽIO PRIEMONIŲ PARDAVIMO SKATINIMO BŪDŲ TAIKYMAS ELEKTRONINĖJE PREKYBOJE

Gerb. respondente,

aš, Svajūnas Pernavas, Vilniaus kolegijos studentas, savo baigiamajam darbui atlieku tyrimą apie pardavimo skatinimą e. prekyboje. Kviečiu dalyvauti apklausoje, jei per paskutinius metus esate pirkusi(-ęs) grožio priemonę elektroniu būdu. Anketa yra anonomiška, apklausoje nerenkami jokie jūsų tapatybę galinantys atskleisti duomenys. Apklausos rezultatai bus pateikiami tik apibendrintai. Visi anketos klausimai yra uždaro tipo, išskyrus 5 klausimą, tad anketos pildymas neturėtų trukti ilgiau 10 minučių. Iš anksto dėkoju už jūsų atsakymus.

Anketa neaktyvi

Kaip dažnai perkate grožio priemones internetu?

Kokias grožio priemones perkate internetu? (Galimi keli atsakymo variantai)

Kokiais pardavimo skatinimo būdais esate pasinaudojusi(-ęs) įsigyjant grožio priemones e. parduotuvėse? (Galimi keli atsakymo variantai)

Įvertinkite šių pardavimo skatinimo priemonių poveikį jūsų grožio priemonių įsigijimo sprendimams.

Į kokio dydžio nuolaidas (procentais) atkreipiate dėmesį pirkdama(-as) grožio priemones internetu?

    …Daugiau…

    Jei e. parduotuvė siūlo nemokamą pristatymą įsigyjant prekių už nurodytą sumą, kiek įprastai esate pasirengusi (-ęs) padidinti krepšelio sumą?

    Ar jums svarbu turėti galimybę pasirinkti kartu su pirkiniu gaunamą mėginuką?

    Jūsų lytis:

    Jūsų amžius:

    Jūsų išsilavinimas:

    Jūsų mėnesinė pajamos:

    Jūsų gyvenamoji vieta:

    Susikurti savo anketą