Greitosios mados vartotojų elgsena ir vartojimo motyvai

Sveiki, esu Algė Virbickaitė, Kazimiero Simonavičiaus Universiteto, Mados industrijos programos, 4 kurso studentė. Šiuo bakalauro darbo tyrimu noriu išsiaiškinti greitosios mados vartotojų elgseną ir vartojimo motyvus. Anketa anoniminė, surinkta informacija - konfidenciali ir bus naudojama tik tyrimo tikslams. Surinkti tyrimo duomenys bus išanalizuoti ir pateikti apibendrinant tyrimo rezultatus. 

 

Ačiū už Jūsų pagalbą!

 

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

1. Ar esate girdėję apie greitąją madą?

2. Ar apsiperkate greitosios mados drabužių parduotuvėse, pavyzdžiui, ,,Zara”, ,,Mango”, ,,H&M”, ,,Bershka” ir t.t.?

3. Kiek vidutiniškai drabužių nusiperkate per pusę metų?

4. Ar kaina turi įtakos Jūsų pasirinkimui?

5. Jeigu už tą pačią pinigų sumą galėtumėte įsigyti tam tikrą kiekį drabužių, prioritetą teiktumėte:

6. Ar Jums svarbi pigių drabužių kokybė?

7. Ar apsipirkimas suteikia Jums džiaugsmo, pasitenkinimo?

8. Ar dažnai drabužius perkate impulsyviai, be jokios priežasties?

9. Ar žemos kainos turi įtakos impulsyviam pirkimui?

10. Kurie iš pateiktų faktorių turi įtakos Jūsų sprendimui įsigyti prekę:

Kita (įrašykite savo variantą)

11. Ar parduotuvės interjeras, kvapas, vitrina, aplinkos patrauklumas, muzika gali paveikti Jūsų pasirinkimą įsigyti prekę?

12. Kaip dažnai apsiperkate greitosios mados drabužių parduotuvėse?

13. Kokios priežastys skatina Jus pirkti?

14. Ar žinote apie greitosios mados daromą žalą aplinkai ir žmonėms?

15. Ar Jūsų žinojimas apie mados industrijos daromą žalą turi įtakos Jūsų pirkimui?

16. Jūsų lytis?

17.Jūsų amžius?

18. Socialinis statusas?