Pradžia
Viešos
Prisijungti
Registruotis
16
prieš daugiau nei 5m
RasaGood
Pranešti
Pranešta
GPDR tvarka
Sveiki,
Pasitikrinkime, kaip susipažinome su nauja klientų aptarnavimo tvarka.
Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui
Ar galime daryti upsell paslaugos naudotojui (ne savininkui)?
Taip
Ne
Ar galime komentuoti Labas vartojimą, jei klientas atsako į identifikacinius klausimus, bet neturi numerio šalia savęs?
Taip
Ne
Ar galime atjungti papildomas paslaugas paslaugos naudotojui (ne savininkui)?
Taip
Taip, bet tik konkretaus numerio
Ne
Kam reikalinga naujas sms cukruje, kurią siunčiame klientams įrašydami kodą?
Ar galime blokuoti SIM/IMEI, kai kreipiasi paslaugos naudotojas (ne savininkas)?
Taip
Taip, bet reikia susisiekti su savininku
Ne
Ar galime keisti išlaidų kontrolės limitą naudotojo (ne savininko) prašymu?
Taip
Teip, bet reikia susisiekti su savininku
Ne
Siųsti atsakymą