Globėjų (rūpintojų) ir įtėvių mokymo ir konsultavimo reikšmė su tuo susijusiems asmenims

  Sveiki, esu Deimantė Bolienė, Mykolo Romerio universiteto Socialinio darbo studentė. Šiuo metu rašau bakalauro darbą, kuriam atlieku tyrimą. Apklausos tikslas yra ištirti Globėjų (rūpintojų) ir įtėvių mokymo ir konsultavimo (toliau - GIMK) reikšmę su tuo susijusiems asmenims. Apklausa yra skirta socialiniams darbuotojams, kurie savo darbe susiduria ar gali susidurti su globėjų ir įtėvių mokymu bei konsultavimu. Anketa yra anoniminė. Apklausos rezultatai bus apdorojami bei pateikiami tik apibendrinti, todėl labai prašome į klausimus atsakyti atvirai ir nuoširdžiai.

  Pasirinkite labiausiai Jūsų nuomonę atitinkantį atsakymą ir jį pažymėkite kryžiuku (x).

  Iš anksto dėkoju už Jūsų atsakymus!

Anketa neaktyvi

1. Kokia Jūsų darbo su šeimomis, kuriose yra globojamų ar įvaikintų vaikų, patirtis?

2. Kokia Jūsų nuomonė apie globėjų (rūpintojų) ir įtėvių mokymo reikalingumą?

3. Kokia Jūsų nuomonė apie globėjų (rūpintojų) ir įtėvių konsultavimo reikalingumą?

4. Kaip vertinate būsimų įtėvių ir globėjų (rūpintojų) pasirengimą įvaikinti ar globoti (rūpinti) vaiką išklausius GIMK programos mokymus?

5. Kaip vertinate globėjų (rūpintojų) ir įtėvių žinių, kurias jie gavo per GIMK programos mokymus, panaudojimą praktiškai?

6. Ką manote apie GIMK naudingumą globėjams (rūpintojams) ir įtėviams užmezgant artimą ryšį su globotiniu ar įvaikiu?

7. Kaip vertinate globėjų (rūpintojų) mokymo bei konsultavimo naudą globėjams sprendžiant konfliktus su globotiniu?

8. Kaip vertinate įtėvių mokymo bei konsultavimo naudą įtėviams sprendžiant konfliktus su įvaikiu?

9. Ką manote apie GIMK naudingumą socialiniams darbuotojams palengvinant jų darbą su šeimomis, kuriose yra globojamų ar įvaikintų vaikų?

10. Kiek metų dirbate socialinį darbą?

11. Jūsų lytis?

12. Koks Jūsų išsilavinimas?

Susikurti savo anketą