Globalaus pilietiškumo ugdymas priešmokykliniame amžiuje

Gerbiamas priešmokyklinio ugdymo mokytojau (-a)

Vaida Žegunienė, Klaipėdos universiteto II kurso Edukologijos krypties doktorantė atlieka tyrimą apie vis labiau populiarėjantį vaikų globalaus pilietiškumo ugdymą. Šiandien akcentuojamos tokios sąvokos kaip globalizacijos iššūkiai, globalus pasaulis, tarpkultūriniai santykiai, globalus pilietiškumas ir kt., bei kartu pagrindžiama reikmė nuo mažens vaikus skatinti pažinti ir suprasti šiuos reiškinius, padėti jiems ugdytis gebėjimus gyventi ir reikštis pilietiškai ne tik artimoje aplinkoje ir savo šalyje, bet ir pasaulio atžvilgiu.

Prašome Jūsų atsakyti į pateiktus klausimus. Rezultatai bus panaudoti tik apibendrinti, atliekant mokslinį tyrimą šia tema. Jūsų patirtis ir atsakymai bus labai naudingi ir padės suvokti globalaus pilietiškumo ugdymo teikiamą naudą vaikams, atskleisti tokio ugdymo įgyvendinimo priešmokykliniame amžiuje prielaidas. Jei pastebite netikslumų ar Jums kyla neaiškumų atsakinėjant į klausimus, prašome kreiptis į tyrėją: [email protected]

Iš anksto dėkojame Jums už bendradarbiavimą

Anketa neaktyvi

1. Kas labiausiai atskleidžia globalaus pilietiškumo esmę?

2. Ar ugdomuosiuose užsiėmimuose skiriate laiko globalaus pilietiškumo temoms aptarti?

3. Kaip galėtų būti ugdomas priešmokyklinio amžiaus vaikų globalus pilietiškumas?

Atsakykite į klausimus pasirenkant Jums tinkamiausią atsakymą.

Jūsų išsilavinimas

Jūsų kvalifikacinė kategorija

Jūsų pedagoginio darbo stažas

Jūsų amžius (įrašykite)

    …Daugiau…

    Jūsų lytis

    Jei ko nors nepaklausėme, prašome laisvai išsakyti savo mintis apie globalaus pilietiškumo ugdymą priešmokykliniame amžiuje arba pateikite savo viziją:

      …Daugiau…
      Susikurti savo anketą