Fantastinių filmų kaip priemonės pakantumo ugdymui tinkamumo tyrimas (anketa pedagogams)

11. Pagrįskite savo nuomonę, kodėl (ir kokiu būdu) fantastika gali/negali pamokyti pakantumo?

  1. O koks skirtumas ar draugauja , myli zombiukai, triušiukai, ar dvigalvės pelytės skriaudžia viena kitą ?
  2. O koks skirtumas ar draugauja , myli zombiukai, tiušiukai, ar dvigalvės pelytės skriaudžia kitą pelytę?
  3. Jei siužetas tokio pobūdžio, kur atskleistas pakantumas, moko pakantumo.
  4. Priklausomai nuo filmo temos, vaikas gali išmokti arba nebijoti jo personažų, arba suvokti, kad nepriklausomai nuo išorės vaizdo, viduje visi jaučiasi panašiai.
  5. Vertinant veikėjų poelgius, ypač su kitokiomis būtybėmis.
  6. Jūs ne taip keliate klausimus?!Norint atsakyti į Jūsų klausimus (kai kuriuos) reikia konkretaus filmo, kurio turinys būtų aiškus svarstymui, o ne apibendrintai kalbėti. Juk fantastinių filmų begalė...
  7. Žr. 10 atsakymą.
  8. Visada gėris, gerumas laimi
  9. Jeigu herojus pakantus.
  10. Mokiniai geriau priima vaizdinę informaciją, gali susitapatinti su veikėju, kartu išgyventi ir jausti tai, ką jaučia veikėjas.