Fantastinių filmų kaip priemonės pakantumo ugdymui tinkamumo tyrimas (anketa pedagogams)

6. Pagrįskite savo nuomonę, kodėl fantastika gali/negali turėti arba turi/neturi edukacinį(-io) poveikį(-io)?

  1. Rodoma nuniokota Žemės planeta. Rodomas bendravimas ekstremaliose situacijose.
  2. Rodoma nuniokota Žemės planeta. Rodomas bendravimas ekstremaliose situacijose.
  3. Fantastika yra mokinių mėgstamas žanras.
  4. Fantastiniai filmai yra artimi vaiko mitinei pasaulėjautai ir dėl to jais nesudėtinga "atsirakinti" net ir uždariausius protus.
  5. Iš kiekvienos srities galima "ištraukti" ir edukacinį ir moralinį aspektą
  6. Fantastinius filmus ypač mėgsta paaugliai, o žiūrėdami ir jį aptardami drauge su mokytoju, gali atrasti daugelį svarbių edukacinių dalykų. Svarbu tik tinkamai parinkti metodus ir užduotis šiam tikslui įgyvendinti.
  7. Per daug apskritai bet kokios informacijos, kad dar mokykloje kvaršintume galvas FANTASTIKA...
  8. Vaikai gali susikurti matytų vaizdų, santykių "iliuzijas", o jeigu nepavyksta, gali nusivilti, kilti psichologinių problemų.
  9. Lavina vaizduotę
  10. Gali turėti. Vaizduotės, intuicijos, kūrybos, dėmesio, alternatyvos ieškojimo įgūdžiams lavinti.