Emocinių reklamų efektyvumas ir sukeliami jausmai

Šiuo tyrimu siekiama išsiaiškinti emocinės reklamos efektyvumą, jos sukeliamus jausmus vartotojui. Jūsų dalyvavimas apklausoje ir nuoširdūs atsakymai leis išsiaiškinti ar emocinė reklama yra efektyvi, bei kokius jausmus dažniausiai sukelia vartotojui. Pildydami anketą užtruksite vos kelias minutes, todėl esame dėkingi už jūsų skirtą laiką.

Ši apklausa yra anoniminė, jos duomenys bus naudojami tik apibendrintai atliekamo tyrimo analizei.

Prašome pasirinkti vieną atsakymo variantą (nebent prie klausimo būtų nurodyta kitaip).

Emocinių reklamų efektyvumas ir sukeliami jausmai
Anketa neaktyvi

Ar reklama jums atrodo naudinga/reikalinga?

Ar emocinė reklama atkreipia didesnį jūsų dėmesį už įprastą reklamą?

Ar reklamos vaizduojančios šiandieninio pasaulio problemas atkreipia jūsų dėmesį?

Kokios reklamos labiausiai atkreipia jūsų dėmesį? (galima pažymėti kelis variantus)

Kokius jausmus jums sukelia video reklama?

Kokius jausmus jums sukelia šokiruojanti video reklama?

Kiek yra reklamos šiandieniniame gyvenime?

Kokios reklamos labiausiai patraukia jūsų dėmesį? (galima pažymėti kelis variantus)

Kokius jausmus jums sukelia toliau aprašomi emocinių reklamų vaizdai?

Jūsų lytis?

Jūsų amžiaus grupė?

Jūsų išsilavinimas?

Kokia jūsų darbinė padėtis šiuo metu?

Jūsų mėnesinės pajamos?

Susikurti savo anketą