Emocinio ryšio kūrimo svarba, prekės ženklų komunikacijoje.

Gerbiamas respondente,

Esu Kazimiero Simonavičiaus universiteto IV kurso mados industrijos studentė Viktorija Tiukša. Šiuo metu rašau bakalauro baigiamąjį darbą. Anketinės apklausos tikslas – nustatyti prekės ženklų, komunikacijos instrumentų naudojimo svarbą, siekiant stiprinti emocinį ryšį su vartotojais.

Būčiau dėkinga, jei skirtumėte laiko ir atsakytumėte į klausimus. Ši anketa anoniminė, o apibendrinti rezultatai bus pateikiami tik bakalauro baigiamajame darbe.

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

1. Jūsų lytis:

2. Jūsų amžius

3. Šeimyninė padėtis

4. Jūsų išsilavinimas

5. Jūs esate

6. Ar pirkdami prekes atkreipiate dėmesį į prekės ženklą?

Kokį (vieną) prekės ženklą, mados industrijoje galėtumėte išskirti, kaip patraukliausią Jums? (pvz.: Adidas, H&M, Hermes ir t.t.)

8. Pirmenybę teikiate elektroninei prekybai ar fizinėms parduotuvėms?

9. Ar Jums yra svarbu, kad Jūsų mėgstamas prekės ženklas turėtų elektroninę parduotuvę?

10. Kas yra svarbu renkantis prekes, paslaugas su prekės ženklu? (galimi keli atsakymo variantai)

11. Dažniau renkates personalizuotas/išskirtines ar masinės gamybos prekes?

12. Ar yra svarbu, kad prekės ženklas aiškiai iškomunikuotų prekės privalumus ir naudą, Jums kaip potencialiam vartotojui?

13. Ar aiškiai iškomunikuotas prekės funkcionalumas, bei geras prekės vizualinis pateikimas, gali vartotojus padaryti lojalius, konkrečiam prekės ženklui?

14. Kokie komunikacijos instrumentai labiausiai patraukia Jūsų dėmesį, renkantis prekės ženklą? (galimi keli atsakymo variantai)

Ar esate linkę vadovautis emocijomis, priimant sprendimą, pasitikėti prekės ženklu ar ne?

16. Jūsų nuomone, ar yra svarbu prekės ženklui kurti glaudų/emocinį ryšį su savo klientais?

17. Etiškas prekės ženklo elgesys vartotojų atžvilgiu, skatina didesnį vartotojų palankumą, prekės ženklui.